Klacht Telfort: Al 2 weken geen tv en internet. Al een jaar lang storingen en nu helemaal niets meer!

MvB1983

Ik heb sinds 2 weken geen internet en televisie meer. Ik heb nu 2 keer een monteur van KPN over de vloer gehad en dus 2 keer vrij moeten nemen, heb 1 afgezegde afspraak door ziekte van de monteur van Guidion en vandaag komt er weer iemand om iets op te lossen met het modem, wat volgens mij 2 weken geleden al had moeten gebeuren, maar wie ben ik...... Beide partijen (KPN en Telfort) kletsen volledig langs elkaar heen en er is gewoon nog steeds geen oplossing. Ik heb meerdere keren gebeld, meer keren gesmeekt om een oplossing en iedereen begrijpt het, maar doet niets. Ik moet 50 keer mijn verhaal uitleggen, ik word niet teruggebeld en heb geen vast contact persoon. Er is niemand die even denkt... "Ok, dit kan echt niet... Ik zorg dat dit nu wordt opgelost.. We sturen en monteur van KPN en een van Guidion en blijven telefonisch in contact, zodat we alle partijen in 1 hebben en het binnen 5 minuten hebben opgelost..."... Niemand! Ik maak inmiddels kosten die totaal niet hoeven!

Ik wil dat alles in wordt gezet om deze week nog internet en tv te hebben. Het heeft lang genoeg geduurd. Ik wil een aanspreek punt, ik wil duidelijkheid en een oplossing. Ik wil mijn kosten gedekt hebben en gewoon zoals beloofd is bij het afsluiten van mijn contract "een werkende internet en tv verbinding en een goed werkende klantenservice". Ik wil niet meer horen dat ik morgen wordt teruggebeld, ik wil gewoon een oplossing!

Telfort
    Geachte mevrouw Van Bers,

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Van Bers,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort ( na uw vakantie) weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?