Klacht Telfort: Al 3 maanden gedoe met een reparatie

Anoniem

10/7/2012 telefoon (smartphone HTC) opgestuurd voor reparatie omdat het volumeknopje was losgeraakt. Losse knopje erbij opgestuurd. Alles via de winkel van Telfort.
30/7 telefoon retour, maar niet gemaakt en het losse knopje ontbrak ook.
28/8 opnieuw via de winkel opgestuurd nadat bleek dat er niets anders op zat...
Rapportage van 1e 'reparatie' meegestuurd. Helaas, 5/9 weer retour zonder reparatie.11/9 voor de 3e keer opgestuurd, 21/9 weer niet gerepareerd retour!

Contact met klantenservice leverde een creditatie op, maar niet afdoende. Ik betaal immers voor een internetabonnement, maar kan dit zonder toestel niet gebruiken. Daarnaast betaal ik extra vanwege hoger verbruik nu ik geen internet heb. 1/10 afspraak: ik stuur telefoon aangetekend naar Telfort en krijg een nieuw toestel. 3/10 is mijn kapotte toestel bezorgd (Track & Trace), maar vandaag (8/10) blijkt het toestel een beetje 'zoek' te zijn. Als het goed is word ik volgende week gebeld door Telfort....

Ik zou graag een extra creditatie ontvangen. Dit voor al het gedoe wat ik heb van een kleine reparatie aan een toestel van net een jaar oud en altijd goed onderhouden. Ik heb meerdere malen langer dan 30 minuten in de winkel moeten wachten om de telefoon weer op te sturen en moet overal zelf achteraan bellen. Daarnaast kan ik geen gebruik maken van diensten die ik afneem in mijn abonnement (internet) en heb ik daardoor ook nog eens hogere verbruikskosten.
Mijn inziens is er geen andere compensatie aan de orde dan een finacniële. Deels voor de hogere kosten, deels door al het gedonder wat ik ermee heb. Ik dacht dat het geregeld was en ben dus met een eerder voorstel akkoord gegaan. Dit was echter voordat ik vandaag zelf weer moest bellen en bleek dat het wederom niet goed en volgens afspraak is afgehandeld. Het is nu afwachten waar mijn defecte toestel is (Track & Trace geeft het adres van Telfort aan) en wanneer er nu een nieuw toestel komt.

Telfort
    Geachte mevrouw Velt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Geachte heer, mevrouw,Ik wacht het af. 'Binnenkort' is weinig specifiek en dat is nu juist een groot deel van het probleem waar ik steeds tegenaan loop. Bij de klantenservice van Telfort loopt dit ook, dus ik ben benieuwd wanneer en van wie ik iets zal horen.Met vriendelijke groet,
    Marrit Velt
    Telfort
    Geachte mevrouw Velt,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Ook een klacht indienen over Telfort?