Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Al 3 maanden gedoe met een reparatie
Details
Klacht
10/7/2012 telefoon (smartphone HTC) opgestuurd voor reparatie omdat het volumeknopje was losgeraakt. Losse knopje erbij opgestuurd. Alles via de winkel van Telfort.30/7 telefoon retour, maar niet gemaakt en het losse knopje ontbrak ook.
28/8 opnieuw via de winkel opgestuurd nadat bleek dat er niets anders op zat...
Rapportage van 1e 'reparatie' meegestuurd. Helaas, 5/9 weer retour zonder reparatie.11/9 voor de 3e keer opgestuurd, 21/9 weer niet gerepareerd retour!
Contact met klantenservice leverde een creditatie op, maar niet afdoende. Ik betaal immers voor een internetabonnement, maar kan dit zonder toestel niet gebruiken. Daarnaast betaal ik extra vanwege hoger verbruik nu ik geen internet heb. 1/10 afspraak: ik stuur telefoon aangetekend naar Telfort en krijg een nieuw toestel. 3/10 is mijn kapotte toestel bezorgd (Track & Trace), maar vandaag (8/10) blijkt het toestel een beetje 'zoek' te zijn. Als het goed is word ik volgende week gebeld door Telfort....
Gewenste oplossing
Ik zou graag een extra creditatie ontvangen. Dit voor al het gedoe wat ik heb van een kleine reparatie aan een toestel van net een jaar oud en altijd goed onderhouden. Ik heb meerdere malen langer dan 30 minuten in de winkel moeten wachten om de telefoon weer op te sturen en moet overal zelf achteraan bellen. Daarnaast kan ik geen gebruik maken van diensten die ik afneem in mijn abonnement (internet) en heb ik daardoor ook nog eens hogere verbruikskosten.Mijn inziens is er geen andere compensatie aan de orde dan een finacniële. Deels voor de hogere kosten, deels door al het gedonder wat ik ermee heb. Ik dacht dat het geregeld was en ben dus met een eerder voorstel akkoord gegaan. Dit was echter voordat ik vandaag zelf weer moest bellen en bleek dat het wederom niet goed en volgens afspraak is afgehandeld. Het is nu afwachten waar mijn defecte toestel is (Track & Trace geeft het adres van Telfort aan) en wanneer er nu een nieuw toestel komt.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.