Opgelost door Telfort: Al 5 dagen geen TV, Radio, Internet en Bellen. GEEN OPLOSSING ALLEEN WACHTEN!

Simo

Wij hebben al dagen geen TV, Radio, Internet en Bellen. De kosten voor mobiel internet en bellen rijzen de pan uit, maar worden volgens de kleine lettertjes niet vergoed. De monteur zou binnen 48H contact opnemen voor een afspraak. Niet gebeurt, en maar wachten!! Na 15x het servicenummer gebeld te hebben (a €0,50 per gesprek + mobiele kosten) geen oplossing en beroepen ze zich op met netwerk van KPN wat ze gebruiken en waar de fout zou liggen. Hier kunnen zij niets aan doen, informeren wat de status is bij de KPN/Telfort afdeling kunnen ze ook niet. De ARROGANTE KLANTENSERVICE meld doodleuk dat ze, na de dag van melding 5 werkdagen de tijd hebben om überhaupt naar het probleem te kijken, zonder iets op te lossen. Ook zei de klantenservice letterlijk"Telfort niet voor niets €15,- p/mnd goedkoper is dan de KPN"??!! De Supervisor vragen heeft geen zin " die ga ik echt niet voor je halen" is waar je het mee kan doen! Een gratis dongel is ook niet mogelijk. SCHANDALIGE SERVICE!!

Per direct beschikking over een werkende DSL verbinding, een tijdelijke gratis dongel, vergoeding Digitenne of gewoon serieus behandeld worden door het direct op een werkdag sturen van een monteur.

Telfort
    Geachte heer Vaartjes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Simo
    Dank voor de reactie die wij bij de Mac Donalds op altijd gratis werkend Wifi kunnen kunnen lezen! Helaas geen klantvriendelijke reactie per telefoon. Do. avond 14 aug. alles op zwart, vr. morgen direct gebeld, weekend doen ze niets en 5 werkdagen gaan ma. 18 aug. in. HET KAN DUS 9 DAGEN DUREN TOTDAT ER UBERHAUPT EEN REACTIE GEGEVEN WORDT!! DAN HOEFT HET PROBLEEM NOG NIET OPGELOST TE ZIJN!! Beste mensen weet waar u aan begint Telfort dank voor deze openbare bevestiging van jullie goede service!!
    Telfort
    Geachte heer Vaartjes,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Beste KPN Klantenreacties CMT,
    wij hebben de tussenkomst van jullie als zeer goed ervaren. Doordat jullie je ermee hebben bemoeid kon Telfort klantenservice opeens wel snel reageren en hadden wij na 7 dagen weer TV, internet en bellen. Dit was anders absoluut niet gelukt. Ook de financiële afhandeling is dankzij jullie snel en correct afgehandeld. Bij deze nogmaals hartelijk dank voor jullie tussenkomst!!

Simo

Ook een klacht indienen over Telfort?