Klacht Telfort: Al 6 maanden continue storing

MKJ

Al ruim 6 maanden volcontinue verbindingsproblemen. Na bezoek te hebben gehad van maar liefst 7 monteurs is men er nu achter. De centrale is de boosdoener. De oplossing hiervan zou maar liefst 6 maanden kunnen duren!. Maar gelukkig werd ik daags erna gebeld dat 10 november jl er groot onderhoud zou zijn in de POP en mijn probleem daarmee waarschijnlijk zijn verholpen.

Niet dus.
Geen telefoongesprek kunnen voeren zonder dat de verbinding verbreekt. Geen normale internetverbinding maar één die continue fluctueert en zelfs wegvalt, Een abonnement van Netflix wat niet te gebruiken is wegens wegvallende verbinding of een freezze. geen Playstation kunnen spelen omdat de verbinding wegvalt. Analoge tv welke blokt en stottert. Interactieve tv welke af en toe gewoon wegvalt en je een testbeeld van Erricson ziet met daarop -18db. En nog meer.

Maar je moet wel elke maand blijven betalen.
als klant wordt ik zwaar in de maling genomen.

Ik wil mijn geld terug en dat Telfort doet wat men zegt.

MKJ
    Zojuist gebeld door een mevrouw van KPN. deze heeft de klacht doorgezet en binnen 5 werkdagen krijgt dit opvolging.
    Verder verloop zal ik hier melden.
    Geachte heer Van Dijk,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

MKJ
    Gisteren contact gehad met Telfort. Externe glasvezelPartijen beloven Telfort telkens dat er gerepareerd is, maar hier in huis geen enkel verschil. Ik blijf afwachten. Qua restitutie ben ik met Telfort overeengekomen dat ik twee maanden abonnement terug krijg en € 25,- p. maand voor de komende 6 maanden korting. Dit was helaas het best mogelijke, daar ik had gevraagd om gehele restitutie. Maar ja, beter dan niets. Storing blijft echter, maar men is er druk mee bezig.
    Geachte heer Van Dijk,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

MKJ
    Ik heb te horen gekregen dat management van Telfort alsmede een ander bedrijf, druk met elkaar in gesprek zijn.
    Ik wacht dus nog steeds af en hoop op een normale verbinding.

MKJ
    Vandaag monteur ontvangen voor (wederom) een poort move. Toen de monteur er was bleek dat hij hiervoor geen toestemming kreeg van KPN. Daarop is hij weg gegaan met de mededeling dat er een nieuwe inhouse monteur zal gaan komen. Ik ben zag wel dat ik meerdere keren gebeld ben door Telfort, maar kon deze oproepen niet beantwoorden want op mijn werk. Ik wacht dus nieuw contact af.
    Geachte heer Van Dijk,

Uw klacht is nog in onderzoek bij de behandelaar van telfort. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich rechtstreeks richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    MKJ
    Donderdag 7 januari 2016 komt de 9e monteur. Ditmaal om uit te sluiten of het niet echt aan de binnenbekabeling (eigen) kan liggen. Beetje vreemd want de storing is er al als je rechtstreeks vanaf het glasvezelmodem meet. Tevens heb ik high end bekabeling en apparatuur. Maar goed. Men wil wederom uitsluiten en ik werk hier aan mee. Wederom afwachten dus.

MKJ
    Dinsdag 19 januari gaat de monteur vanuit de Pop signalen en tests uitvoeren richting Amersfoort en Amsterdam, alwaar ook elk een collega monteur aanwezig zal zijn. Op deze manier hoopt men de veroorzaker van de storing te vinden.

MKJ
    Eind vorige week is mij verteld dat er afgelopen dinsdag 26 januari opnieuw monteurs bezig zouden gaan met testen vanuit de centrale. Hier heb ik momenteel nog geen uitslag over gehad. Ik wacht de bevindingen af.

MKJ
    Nu al zo'n 9 maanden !storing. En het wordt steeds erger. Telefoongesprekken die plotseling wegvallen, kinderen geen enkel normaal Playstation online spel meer kunnen spelen, zeer veel moeite met You tube filmpjes kijken en de tv die doet ook gezellig mee.. Erkennen van de storing is het probleem niet. Gedeeltelijk korting gekregen, maar dit is €0,- waard. Ik krijg niet waar ik voor betaal. voorbeeld;

Geachte heer Van Dijk,

De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u inmiddels geïnformeerd.

Na uitgebreid technisch onderzoek is gebleken dat er helaas geen oplossing is te vinden voor de problemen op uw locatie.

U kunt het abonnement kosteloos laten opheffen.

Namens Telfort nogmaals excuses voor het ongemak.

MKJ
    Ik ben inderdaad geinformeerd door Telfort. Hier werd echter niet gesproken over het niet kunnen oplossen van de storing. Er wpordt geschreven dat men er nog steeds druk mee bezig is. Uw aanbod raakt kant nog wal, want dit zou betekenen dat ik op mijn adres nooit geen normaal functionerend glasvezel kan krijgen. Een andere provider gebruikt namelijk ook de infrastructuur van KPN.
    Geachte heer Van Dijk,

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie van Telfort.

MKJ
    Er is helemaal geen tweede afhandelings voorstel? Wat is dit voor bende.

MKJ

Ook een klacht indienen over Telfort?