Opgelost door Telfort: Al bijna 10 jaar klant en behandeld als een randcrimineel

M.J.M. Cremers

Van Telfort ontving ik per brief bericht dat het niet was gelukt het laatste factuurbericht over te maken. Of ik derhalve contact wilde opnemen met de klantenservice. Dat heb ik vandaag gedaan.
Het gesprek begon vriendelijk maar toen we vervolgens een afspraak wilden maken voor nabetaling sloeg de vlam in de pan.
Of ik een datum kon noemen dat ik het over kon boeken? Ja hoor, voor aanstaande maandag staat het op uw rekening. Dat was schijnbaar niet voldoende, waarna mij op bitse toon werd gemeld dat er om een datum werd gevraagd.
Ik heb hierop te kennen gegeven na bijna 10 jaar klant te zijn een andere benadering op prijs te stellen. Ik heb nogmaals aangegeven voor maandag te zullen betalen, dit in verband met mijn werk- en privésituatie waardoor ik niet elke dag stipt om 5 uur klaar ben. Hiervoor was geen enkel begrip.
Uiteindelijk heb ik het gesprek beëindigd.

Graag ontvang ik alsnog de gegevens om mijn betalingsachterstand ongedaan te maken. Let wel: ik wil dit doen voor aanstaande maandag en als u per se een datum wilt noteren kunt u dus deze datum aanhouden.

Ik verwacht daarnaast excuses voor de wijze waarop ik ben behandeld. Ik zie mij anders genoodzaakt u te vragen naar alle eerst mogelijke opzegtermijnen voor alle bij u lopende diensten en producten op mijn naam.

Telfort
    Geachte heer Cremers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    M.J.M. Cremers
    Inmiddels telefonisch contact gehad met de casemanager van KPN, nu in afwachting van een reactie van Telfort.
    Telfort
    Geachte heer Cremers, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M.J.M. Cremers
    Een allervriendelijkste medewerkster van Telfort heeft inmiddels excuses aangeboden over de gang van zaken en de benodigde gegevens zijn verstrekt. Ik ben erg blij met de snelheid van handelen alsmede de manier waarop ik nu te woord ben gestaan.

M.J.M. Cremers

Ook een klacht indienen over Telfort?