Opgelost door Telfort: Al bijna 10 jaar klant en behandeld als een randcrimineel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56816
Gebruiker
M.J.M. Cremers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Van Telfort ontving ik per brief bericht dat het niet was gelukt het laatste factuurbericht over te maken. Of ik derhalve contact wilde opnemen met de klantenservice. Dat heb ik vandaag gedaan.
Het gesprek begon vriendelijk maar toen we vervolgens een afspraak wilden maken voor nabetaling sloeg de vlam in de pan.
Of ik een datum kon noemen dat ik het over kon boeken? Ja hoor, voor aanstaande maandag staat het op uw rekening. Dat was schijnbaar niet voldoende, waarna mij op bitse toon werd gemeld dat er om een datum werd gevraagd.
Ik heb hierop te kennen gegeven na bijna 10 jaar klant te zijn een andere benadering op prijs te stellen. Ik heb nogmaals aangegeven voor maandag te zullen betalen, dit in verband met mijn werk- en privésituatie waardoor ik niet elke dag stipt om 5 uur klaar ben. Hiervoor was geen enkel begrip.
Uiteindelijk heb ik het gesprek beëindigd.

De oplossing

Graag ontvang ik alsnog de gegevens om mijn betalingsachterstand ongedaan te maken. Let wel: ik wil dit doen voor aanstaande maandag en als u per se een datum wilt noteren kunt u dus deze datum aanhouden.

Ik verwacht daarnaast excuses voor de wijze waarop ik ben behandeld. Ik zie mij anders genoodzaakt u te vragen naar alle eerst mogelijke opzegtermijnen voor alle bij u lopende diensten en producten op mijn naam.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Cremers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    M.J.M. Cremers
    Datum
    Inmiddels telefonisch contact gehad met de casemanager van KPN, nu in afwachting van een reactie van Telfort.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Cremers, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    M.J.M. Cremers
    Datum
    Een allervriendelijkste medewerkster van Telfort heeft inmiddels excuses aangeboden over de gang van zaken en de benodigde gegevens zijn verstrekt. Ik ben erg blij met de snelheid van handelen alsmede de manier waarop ik nu te woord ben gestaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J.M. Cremers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen