Klacht Telfort: al bijna 3 weken geen tv

marjanne

Na vakantie geen intenet en tv.gebeld en na een week een nwe modem gehad. Dit verhielp het probleem tv niet. op advies vam telfort een nieuwe utp kabel gekocht ook dit hielp niet.Telfort heeft door kpn de lijn laten testen en het probleem afgesloten omdat het goed zou zijn. Ze zouden ons bellen maar niet gedaan. Nadat ik gebeld heb is het probleem weer geopend en bleek de lijn helemaal niet zo goed. Na diverse telefoontjes eindelijk een 2e lijn die een nw kasje op wil sturen. Dit was op woe.zoadat het voor het weekend binnen zou zijn was afgesproken. Niet dus het is inmiddels zondag dus op zn vroegst word dit dinsdag dus. Hierdoor zitten we dus al 3 weken zonder tv.

Graag met spoed tv werkend. Alle kosten graag vergoed (dus niet alleen €10 voor de kabel) ook de belkosten en het niet gebruiken van het abbonnement deze maand (januarie) graag zou ik ook een een tegemoedkoming willen hebben voor de opgelopen irritaties ivm het niet nakomen van de afspraken aan de kant van telfort. (Misschien een leuke aanbieding)

Telfort
    Geachte mevrouw Schutte,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    binnen 5 werkdagen is met pech weer een week verder
    marjanne
    Vandaag een nwe tv ontvanger gehad maar tv stoort nog steeds.
    Telfort
    Geachte mevrouw Schutte, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    marjanne
    Sorry maar de klacht is NIET naar tevredenheid afgehandeld. De TV werkt inderdaad maar de afhandeling is gekkehuis geweest.
    Sorry maar de klacht afsluiten doe ik pas als de compensatie die beloofd is ook daadwerkelijk is afgehandeld naar revredenheid.
    Telfort
    Geachte mevrouw Schutte, Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. Hij is telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 070-343 21 14 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
    marjanne
    De afhandeling Duurde erg lang doordat het over teveel schijven gaat. Uiteindelijk hebben ze het opgelost. En hebben ze ons uit zichzelf een compensatie gegeven. Doordat het lang duurde een - 1

marjanne

Ook een klacht indienen over Telfort?