Klacht Telfort: Al een maand geen internet tv en telefoon.

Klachtnummer
# 96256
Gebruiker
Laluigina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zins donderdag avond 8 Januari 2015 geen internet tv en telefoon meer. verschillende keren om een oplossing gevraagd maar nog steeds is het probleem niet opgelost.
Telfort legt het probleem ook steeds bij iemand anders.
Dit is de tweede keer op rij sinds mijn abonnement vanaf oktober 2014

De oplossing

Graag per direct contract verbreken. Compensatie van gemiste opdrachten en opdrachten (werk) niet kunnen afleveren, dus inkomsten verlies. Geld terug van de extra gemaakte onkosten via prepaid voor internet gebruik en naar telfort en monteurs via prepaid bellen. En mijn abonnement geld terug van de maanden waar ik geen internet, tv en telefoon heb gehad..

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Feduzzi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen