Klacht Telfort: Alles in 1 besteld op 2 juli 2015 met 2 vaste nummers. Op 17 augustus 1 nummer geleverd inclusief combi voordeel met mobiel nr

Bert

Op 2 juli 2015 via online bestelformulier alles in één besteld bij telfort inclusief nummerbehoud van 2 vaste telefoonnummers (printscreen gemaakt van bestelling) Op 14 augustus bij levering blijkt dat maar 1 nummer kan worden overgezet. Het nummer van mijn moeder wordt niet meegenomen in de omzetting wat wel was beloofd in het aanmeldformulier. (Aanmeldformulier geeft de mogelijkheid na een postcode check te hebben gedaan er is dus een printscreen) Verschillende telefoontjes gepleegd na Telfort. Steeds beleefd geweest maar wel aangegeven dat we een oplossing verwachten van Telfort en dat het 2e vaste nummer van mijn moeder van 86 jaar oud alsnog wordt overgezet. Verschillende keren gebeld. en vandaag een mail gekregen dat ik een wijziging heb doorgegeven een zender pluspakket van € 10,-- euro per maand wat ik nooit heb aangevraagd. Ik heb daarna geprobeerd in te loggen bij Telfort om dit weer terug te wijzigen maar mijn inlog gegevens worden nu plots geweigerd.

willen dat het 2e vaste nummer geleverd wordt zoals beloofd in het aanmeld formulier op 2 juli 2015 en het pluspakket terug wijzigen (heb ik nooit aangevraagd)

Verder heb ik mijn mobiel nr omgezet naar Telfort maar ook daarin voel ik me misleid door een medewerker van Telfort doordat hij een 2e nummer heeft aangevraagd en het oude geannuleerd.

Telfort
    Geachte heer Simmes,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?