Opgelost door Telfort: Alles-in-1-glasvezel niet tijdig geactiveerd

GTR

Op vrijdag 20/11 zou alles-in-1-glasvezel worden geactiveerd, 's middags kwam een monteur langs om de boel te installeren. Alleen internet werkt, het blijkt dat de rest van het pakket, telefoon en interactieve TV, nog niet geactiveerd is. Nu zitten we voor de zoveelste keer zonder TV en telefoon dankzij Telfort. Dit heeft trouwens niets met de landelijke storing te maken. Van te voren had ik gezien dat de opleverdatum 20/11 zou zijn, daarna stond er simpelweg dat het pakket nog niet geactiveerd was. Blunder op blunder, 't is me wat.

Met ingang van vandaag werkende dienstverlening. Mocht dit niet kunnen dan mag Telfort de spullen komen terughalen en gaan we naar een andere leverancier.

GTR
    Telfort heeft een dag nadat mijn klacht werd geplaatst e.e.a. naar tevredenheid afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Telfort?