Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Alles-in-1-glasvezel niet tijdig geactiveerd
Details
Klacht
Op vrijdag 20/11 zou alles-in-1-glasvezel worden geactiveerd, 's middags kwam een monteur langs om de boel te installeren. Alleen internet werkt, het blijkt dat de rest van het pakket, telefoon en interactieve TV, nog niet geactiveerd is. Nu zitten we voor de zoveelste keer zonder TV en telefoon dankzij Telfort. Dit heeft trouwens niets met de landelijke storing te maken. Van te voren had ik gezien dat de opleverdatum 20/11 zou zijn, daarna stond er simpelweg dat het pakket nog niet geactiveerd was. Blunder op blunder, 't is me wat.Gewenste oplossing
Met ingang van vandaag werkende dienstverlening. Mocht dit niet kunnen dan mag Telfort de spullen komen terughalen en gaan we naar een andere leverancier.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.