Opgelost door Telfort: Alles in 1 Glasvezel van Telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58845
Gebruiker
hemvdschoor
Datum
6 reacties

Details

Klacht

7 maart 2014 via Consumentenbond Alles in 1 glasvezel van Telfort aangevraagd.
11 maart bevestiging gekregen van Telfort.
20 maart monteur geweest om glasvezel modem te plaatsen , monteur meldt
dat de aansluiting in de patchkast no. BSA1210 in het verdeelstation ten behoeve van mijn woning ontbreekt. Monteur onderneemt telefonisch actie en zegt mij een 2
weken te wachten , dan zal waarschijnlijk alles geregeld zijn.
31 maart Reggefiber gebeld met de vraag of zij opdracht hebben om boven
genoemd probleem op te lossen. Reggefiber weet van niets en adviseert mij omTelfort te bellen.
1 april Telfort (Martijn) gebeld ,deze zegt dat de opdracht verstrekt is om
de aansluiting in het verdeelstation gereed te maken. Hij zegt dat ik moet wachten .
15 april,23 of24 april en 29 april met Telfort gebeld , resp. gesproken met Ilona, Melissa en Arlin. Iedereen bij Telfort zegt dat ze niets kunnen doen , het probleem zit
bij netwerkbeheerder KPN. Ik moet maar afwachten.


Gewenste oplossing

Graag spoedig deze Alles in 1 Glasvezel van Telfort gereed.
Ik kom er niet doorheen ,slechte service
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van de Schoor,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    hemvdschoor
    Datum
    Wacht antwoord Telfort af
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van de Schoor, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    hemvdschoor
    Datum
    Na tussenkomst van de klachtenradar is ineens alles gladjes verlopen en is de klacht verholpen
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van de Schoor, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    hemvdschoor
    Datum
    klacht afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen