Opgelost door Telfort: alles in een drama bij telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51277
Gebruiker
kevinstep
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hadden een telfort alles in één contract aangevraagd via de website, dit lukte toen niet en hierop heb ik gebeld om het alsnog af te sluiten. Dit ging erg vlot en snel en ik kreeg onmiddellijk een bevestiging per mail.
Hieruit bleek dat ik meer zou gaan betalen dan bij mijn huidige leverancier en heb ik onmiddellijk terug gebeld om het te annuleren, dit ging erg moeizaam en langzaam,uiteindelijk lukte dit en enkele dagen later kreeg ik een bevestiging van annulering.
Nu is mijn vast telefoonnummer onterecht opgeëist bij zeelandnet en blijkt er een alles in één pakket altist bij telfort.
Na Vele telefoontjes en emails lukt het nu niet om dit stop te zetten.

De oplossing

Abonnement onmiddellijk stop gezet.
Mijn nummer terug naar zeelandnet.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Steppe,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    kevinstep
    Datum
    Hartelijk bedankt klachtenkompas!
    Gisteren geplaatst, vanmorgen opgebeld door telfort dat ze er mee bezig zijn.
    Nu, een paar uur later heb ik de bevestiging dat alles geregeld is!Complimenten aan u!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kevinstep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?