Klacht Telfort: Als einddatum staat vermeld 04-05-2019. Opzegging verzonden 27-04-2019.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 379095
Gebruiker
Henk Veltman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Doorzetten incasso/dreigen met deurwaarder + negeren tijdige opzegging, ondanks 2e (herinnerings-) opzegging

De oplossing

Stoppen met ten onrechte incasseren maandtermijnen na einddatum contract.
Tijdige opzegging erkennen en afwikkelen beëindiging.
abonnNieuwe provider is reeds sinds 03-05-2019 actief en leveringen door Telfort vinden sinds 04-05-2019 niet plaats.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het jammer om te lezen dat u uw abonnement bij Telfort wilt beëindigen. Ik begrijp alleen dat dit niet helemaal vlekkeloos verloopt; uw abonnement is op dit moment nog steeds actief, ondanks eerdere pogingen tot opzeggen.

    Omdat uw abonnement nog beëindigd moet worden, kan ik u hier niet verder bij helpen. Maar ik wil u natuurlijk ook niet van het kastje naar de muur toesturen, dus ik zet dit graag door naar de juiste afdeling.

    Hiervoor heb ik wel een aantal gegevens van u nodig. Zou u mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens:

    - de geboortedatum van de contracthouder
    - uw telefoonnummer
    - uw e-mailadres
    - het dagdeel waarop u het beste te bereiken bent

    U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt. Ik wacht uw reactie af.

    Met vriendelijke groet,

    Telfort Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk Veltman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telfort Webcare schrijft d.d. 23 juli 2019 o.a. : Omdat uw Abonnement nog beëindigd moet worden, kan ik u hier niet verder bij helpen. Maar ik wil natuurlijk ook niet van het kastje naar de muur toesturen, dus ik zet dit graag door naar de juiste afdeling. Hiervoor heb ik wel een aantal gegevens van u nodig. - de geboortedatum van de contracthouder - uw telefoonnummer - uw e-mailadres - het dagdeel waarop u het beste te bereiken bent Het beantwoorden i.v.m. toezenden gegevens (die overigens bij hun bekend zijn ) van mijn eerste klacht lukte niet.Ten einde raad heb ik opnieuw een klacht van dezelfde strekking in gediend en nu met vermelding van de volgens hun ontbrekende gegevens. Mocht u een betere oplossing hebben, dan lees c.q. hoor ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, H. Veltman
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?