Opgelost door Telfort: Annuleren contract Telfort

B. Glijn

Contract aanvraag voor Internet en digitale tv gedaan met overstapservice en zonder monteur. Op 16 aug mail bevestiging met verzoek om afspraak te maken met monteur, maar geen enkele medling over opzegging abo huidige provider.
17 aug gebeld: overstapservice was niet geregeld en monteur moest ik zelf maar cancellen. Mijn provider meldt dat mijn contract nog loopt tot 29-10.
Contract aanvraag bij Telfort binnen termijn geannulleerd op 17-8.
Van mijn huiduge provider ontving ik een brief dat mijn verbinding opgeheven zou worden. Had Telfort dit dan toch opgezegd zonder mij te melden dat ik verplicht was te betalen tot 29-10? Ja dus.Huidige provider sluit idd per 23/8 af, en ontbindt uiteindelijk door alle toestanden mijn contract. De lijn is vanaf 23 -8 door Telfort geclaimd. De contract annulering kan pas def gebeuren op het moment dat de lijn technisch is opgeleverd. 23/8? Kortom vanaf 17/8 bezig met contract annuleren, v.a. 23/8 geen internet en tv. Hoe lang nog?

Zsm bevestiging van contract annulering, zodat ik een nieuwe aanvraag bij provider kan doen.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Glijn,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

B. Glijn
    Helaas vind ik 5 werkdagen niet echt zsm, mede gezien het feit hoe lang ik hier al mee bezig ben.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Glijn,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

B. Glijn

Ook een klacht indienen over Telfort?