Opgelost door Telfort: Annuleren contract Telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183420
Gebruiker
B. Glijn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Contract aanvraag voor Internet en digitale tv gedaan met overstapservice en zonder monteur. Op 16 aug mail bevestiging met verzoek om afspraak te maken met monteur, maar geen enkele medling over opzegging abo huidige provider.
17 aug gebeld: overstapservice was niet geregeld en monteur moest ik zelf maar cancellen. Mijn provider meldt dat mijn contract nog loopt tot 29-10.
Contract aanvraag bij Telfort binnen termijn geannulleerd op 17-8.
Van mijn huiduge provider ontving ik een brief dat mijn verbinding opgeheven zou worden. Had Telfort dit dan toch opgezegd zonder mij te melden dat ik verplicht was te betalen tot 29-10? Ja dus.Huidige provider sluit idd per 23/8 af, en ontbindt uiteindelijk door alle toestanden mijn contract. De lijn is vanaf 23 -8 door Telfort geclaimd. De contract annulering kan pas def gebeuren op het moment dat de lijn technisch is opgeleverd. 23/8? Kortom vanaf 17/8 bezig met contract annuleren, v.a. 23/8 geen internet en tv. Hoe lang nog?

De oplossing

Zsm bevestiging van contract annulering, zodat ik een nieuwe aanvraag bij provider kan doen.

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Glijn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)


  2. Auteur
    B. Glijn
    Datum
    Helaas vind ik 5 werkdagen niet echt zsm, mede gezien het feit hoe lang ik hier al mee bezig ben.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Glijn,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    B. Glijn
    Datum
    8

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Glijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen