Klacht Telfort: Annulering bestelling mobiele abonnement

Klachtnummer
# 147122
Gebruiker
NJklacht
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij het annuleren van mijn mobiele abonnement heb ik niet de juiste instructies gekregen waardoor het pakket naar een onjuiste adres (wel van telfort) is bezorgd.Ondertussen 5x naar Telfort gebeld,dus hoge belkosten.Ik mocht het ook nog zelf oplossen door Post.nl te bellen om het naar het juiste adres te verzenden,vanuit het onjuiste adres kunnen ze dat niet.Telefoonnummer van het onjuiste adres kon de zeer onvriendelijke klantenservice mij niet geven zodat zij ervan op de hoogte zijn dat post.nl komt om het pakketje weer in ontvangst te nemen.En ik kreeg het verwijt dat ik de mobiele telefoon heb gebruikt nadat ik het had teruggezonden,terwijl je via de track&tracé code dat ook duidelijk kan zien.Nu mag ik ook de bon naar Telfort sturen omdat ze mij niet geloven.Duur van dit proces is 1 mnd,schandalig!Als dit niet opgelost wordt mag ik het tijdelijk nr bij kpn ook nog betalen voor einde van huidige abonnement

Gewenste oplossing

Teruggave belkosten naar Telfort. Zelf oplossen ipv dat de klant alles zelf moet regelen en dus betere service geven. Onvriendelijke medewerkers zsm ontslaan. Mijn bestelling deze week annuleren einde huidige contract 16-1-2016 komt steeds dichterbij en dan moet kpn mijn nummerbehoud voor die tijd hebben geregeld. Indien annulering niet op tijd gebeurd, mag Telfort voor de kosten opdraaien van het tijdelijk nummer die ik aan kpn moet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jansz,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen