Opgelost door Telfort: Annulering mobiele abonnement 2014 in 2015 nog steeds niet door Telfort verwerkt!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95560
Gebruiker
mmh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

12jan 2015 onderstaande klacht ingediend en nog steeds geen respons van Telfort:
In juni 2014 heb ik mijn abonnement verlengd met een (Samsung) toestel. Binnen 14 dagen heb ik het nieuwe abonnement geannuleerd en het toestel retour verzonden. Dit is door Telfort per mail bevestigd op 12-6-14. Desondanks zag ik in mijntelfort dat dit niet was verwerkt. In augustus (18/8) heb ik nogmaals contact opgenomen met Telfort om aan te geven dat de verlenging van het abonnement niet in mijntelfort was geannuleerd. Hier heb ik pas op 27 augustus een reactie op gekregen. Nogmaals met de bevestiging dat dit nu wel aangepast is.
Jan 2015 blijkt dat ik sinds okt 2014 TOCH voor het toestel en abonnement betaal. Nogmaals 12 jan, 21 jan, 2 febr telefonisch contact opgenomen met Telfort over dezelfde onopgeloste klacht. Wederom geen reactie en oplossing ontvangen van Telfort ondanks in alle gesprekken is aangegeven dat ik binnen 10 dagen teruggebeld zou worden is dit nog steeds niet gebeurd.

De oplossing

1. Bevestiging van Annulering van het reeds opgezegde abonnement en toestel
2. Retour van het teveel geïncasseerde bedrag van okt 2014 t/m febr 2015
3. Tegemoetkoming van de gemaakt kosten van de klant door te bellen met Klantenservice in de maand juni, augustus 2014 en januari en februari 2015
om dit recht te trekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte Mevrouw Hofdom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    mmh
    Datum
    2 februari heb ik de klacht op deze site geplaatst nadat ik de klacht weer telefonisch bij Telfort had gemeld. De volgende dag heeft de medewerker van Telfort contact met mij opgenomen en zijn oprechte excuus aangeboden dat de klacht niet correct door hem was opgepakt. Telfort is mij tegemoet gekomen met een goede regeling. En nav Klachtenkompas is er ruim binnen 5 werkdagen weer contact met mij opgenomen door Telfort om de tegemoetkoming te bevestigen en is dit in mijnTelfort verwerkt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mmh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen