Opgelost door Telfort: Annulering van nieuw modem met ongewenste prijsverhoging wat niet kan terwijl ik binnen 2 week zit

DK36-1

Ik heb met Telfort gebeld met de vraag om een ander modem. Nu kon dat wel maar dan werd het contract met een half jaar verlengd (1 jaar ging opnieuw in en had nog een half jarig contract). Er werd niet bijverteld dat de prijs omhoog ging. Dus ik opnieuw bellen, kon gecrediteerd worden voor 1 jaar. Maar eigenlijk wil ik niet na 1 jaar weer hogere kosten betalen. Dus opnieuw gebeld met de vraag of het terug gedraaid kon worden. Ik zit nog binnen de 2 week op dit moment. Maar dat kon niet vanwege een invoer fout van een Telfort medewerker werd mij verteld. Kortom met een kluitje het riet in gestuurd.

Modem terugsturen en terugdraaien van de abo verhoging.

Telfort
    Geachte heer/Mevrouw Kamminga,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Klacht supergoed opgelost!

DK36-1
abonnementsprijs is verlaagd naar wat het was modem mocht ik houden Super opgelost

Ook een klacht indienen over Telfort?