Opgelost door Telfort: Annulering van nieuw modem met ongewenste prijsverhoging wat niet kan terwijl ik binnen 2 week zit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 258395
Gebruiker
DK36-1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb met Telfort gebeld met de vraag om een ander modem. Nu kon dat wel maar dan werd het contract met een half jaar verlengd (1 jaar ging opnieuw in en had nog een half jarig contract). Er werd niet bijverteld dat de prijs omhoog ging. Dus ik opnieuw bellen, kon gecrediteerd worden voor 1 jaar. Maar eigenlijk wil ik niet na 1 jaar weer hogere kosten betalen. Dus opnieuw gebeld met de vraag of het terug gedraaid kon worden. Ik zit nog binnen de 2 week op dit moment. Maar dat kon niet vanwege een invoer fout van een Telfort medewerker werd mij verteld. Kortom met een kluitje het riet in gestuurd.

De oplossing

Modem terugsturen en terugdraaien van de abo verhoging.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/Mevrouw Kamminga,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    DK36-1
    Datum
    Klacht supergoed opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DK36-1
Datum
Uiteindelijke oplossing
abonnementsprijs is verlaagd naar wat het was modem mocht ik houden Super opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen