Opgelost door Telfort: Antwoord op klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 19764
Gebruiker
Gerard Bloem
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Op 31 dec. een telefoon gekocht en op mijn telfort gekeken voor een internetaansluiting.
Op de site sond 1 gig internet tijdelijk voor 8.08 euro. Dit heb ik genomen en nu staat op de rekening11.13. Hier heb ik op 2 jan. een klacht over ingediend en ik zou binnen 10 werkdagen bericht krijgen. Niets meer gehoord en het is nu 19 jan. Op woensdag 16 jan een mail gestuurd en nog geen antwoord.

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bloem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Gerard Bloem
    Datum
    Hallo,
    De berichtgeving van Telfort klopt niet! Op mijn Telfort stond naast mijn verbruik de aanbieding en niks van nieuwe klanten. Ik voel mij dan ook door Telfort benadeeld en ben absuluut niet tevreden met het antwoord.Door uw tussenkomst heb ik wel erg snel antwoord gekregen. Groeten Gerard
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bloem,We hebben helaas nog geen naw en telefoonnummer gegevens van u. Wilt u deze via dit kader aan ons doorgeven? Zodra deze gegevens bij ons bekend zijn zal een behandelaar contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    Gerard Bloem
    Datum
    Mijn adres is:G.Bloem Boskoopplantsoen22 6843EE Arnhem. Mijn telf.nr is:0654986026 of 0263810579. Groeten Gerard
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bloem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bloem,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Gerard Bloem
    Datum
    Klacht is door uw bemiddeling naar behoren afgehandeld. Mijn enige minpunt is de trage afhndeling door Telfort. gelukkig kan ik het hiermee afsluiten. Bedankt voor uw bemiddeling. Groeten G.Bloem

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen