Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Antwoord op klacht
Details
Klacht
Op 31 dec. een telefoon gekocht en op mijn telfort gekeken voor een internetaansluiting.Op de site sond 1 gig internet tijdelijk voor 8.08 euro. Dit heb ik genomen en nu staat op de rekening11.13. Hier heb ik op 2 jan. een klacht over ingediend en ik zou binnen 10 werkdagen bericht krijgen. Niets meer gehoord en het is nu 19 jan. Op woensdag 16 jan een mail gestuurd en nog geen antwoord.
Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.