Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Automatische verlenging HBO zenderpakket
Details
Klacht
Geachte heer/mevrouw,Gisteren ben ik erachter gekomen, dat ons met ingang van februari 2015 15,50 € (huidige prijspeil) per maand in rekening is gebracht voor een HBO zenderpakket.
In 2014 zijn we ingegaan op een aanbod van uw, waarin ons het zenderpakket van HBO 6 maanden gratis werd aangeboden. Onderdeel van deze aanbieding was dat het zenderpakket na afloop van de 6 maanden proefperiode automatisch zou worden stopgezet. Verlenging zou uitsluitend op initiatief van de klant zelf geschieden.
Aangezien we nooit naar u gecommuniceerd hebben om het zenderpakket te willen verlengen, gingen we ervan uit dat er na afloop van de proefperiode geen kosten hiervoor in rekening zouden worden gebracht. Aangezien dit wel is gebeurd, zou ik u via deze weg willen vragen, het bedrag wat we sinds februari 2015 teveel hebben betaald, met terugwerkende kracht naar ons over te maken.
Alvast dank voor uw reactie.
Gewenste oplossing
Terugstorten van de teveel in rekening gebrachte kosten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.