Opgelost door Telfort: Automatische verlenging HBO zenderpakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126577
Gebruiker
bjornkonig
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,

Gisteren ben ik erachter gekomen, dat ons met ingang van februari 2015 15,50 € (huidige prijspeil) per maand in rekening is gebracht voor een HBO zenderpakket.
In 2014 zijn we ingegaan op een aanbod van uw, waarin ons het zenderpakket van HBO 6 maanden gratis werd aangeboden. Onderdeel van deze aanbieding was dat het zenderpakket na afloop van de 6 maanden proefperiode automatisch zou worden stopgezet. Verlenging zou uitsluitend op initiatief van de klant zelf geschieden.
Aangezien we nooit naar u gecommuniceerd hebben om het zenderpakket te willen verlengen, gingen we ervan uit dat er na afloop van de proefperiode geen kosten hiervoor in rekening zouden worden gebracht. Aangezien dit wel is gebeurd, zou ik u via deze weg willen vragen, het bedrag wat we sinds februari 2015 teveel hebben betaald, met terugwerkende kracht naar ons over te maken.

Alvast dank voor uw reactie.

Gewenste oplossing

Terugstorten van de teveel in rekening gebrachte kosten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer König,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer König,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    bjornkonig
    Datum
    Snelle, heldere en probleemloze communicatie op initiatief van KPN/Telfort, met als uitkomst dat Telfort de teveel in rekening gebrachte kosten met terugwerkende kracht vergoed.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen