Opgelost door Telfort: Beantwoorder mobiele telefoon functioneert al meer dan een jaar niet

ultramarijn

Antwoordapparaat van mobiele telefoon werkt al meer dan een jaar niet. Beller krijgt het bericht dat het nummer niet juist is. Zeker al vier keer naar de Telfortwinkel geweest. Zij en wij hebben alle mogelijkheden gehad tot het laten functioneren van het antwoordapparaat. Medewerker van winkel heeft op 13 april 2017 een ticket ingestuurd, nog geen reactie. Meer kan hij niet doen. Als er geen reactie komt is de enige mogelijkheid tickets blijven sturen....Dit kan natuurlijk tot in de eeuwigheid doorgaan. Wij lopen grote kans klanten hierdoor te missen.

Zorgen dat het antwoordapparaat het doet.

Telfort
    Geachte mevrouw Dronkers,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

ultramarijn
Ze hebben precies gezegd hoe we het zelf via onze telefoon kunnen doen en het is gelukt. Het is te simpel voor woorden, dit had de medewerker van de Telfortwinkel ook kunnen vertellen.

Ook een klacht indienen over Telfort?