Opgelost door Telfort: Beantwoorder mobiele telefoon functioneert al meer dan een jaar niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 261434
Gebruiker
ultramarijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Antwoordapparaat van mobiele telefoon werkt al meer dan een jaar niet. Beller krijgt het bericht dat het nummer niet juist is. Zeker al vier keer naar de Telfortwinkel geweest. Zij en wij hebben alle mogelijkheden gehad tot het laten functioneren van het antwoordapparaat. Medewerker van winkel heeft op 13 april 2017 een ticket ingestuurd, nog geen reactie. Meer kan hij niet doen. Als er geen reactie komt is de enige mogelijkheid tickets blijven sturen....Dit kan natuurlijk tot in de eeuwigheid doorgaan. Wij lopen grote kans klanten hierdoor te missen.

De oplossing

Zorgen dat het antwoordapparaat het doet.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Dronkers,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ultramarijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben precies gezegd hoe we het zelf via onze telefoon kunnen doen en het is gelukt. Het is te simpel voor woorden, dit had de medewerker van de Telfortwinkel ook kunnen vertellen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen