Klacht Telfort: Bedrijf is onvoldoende bereikbaar voor klachten of vragen

Klachtnummer
# 262737
Gebruiker
H.T.G. Boerman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als je bij telecomaanbieders als Telfort en Ben kunt bestellen via de website, moet je ook bestellingen ongedaan kunnen maken via de website. Dat kan echter niet rechtstreeks; je moet daarvoor jezelf eerst abonneren op een dienst die het niet zo nauw neemt met je privacy (Facebook of Twitter) of je moet een betaald telefoonnummer bellen. Het klantenforum is onbereikbaar. Waarom mag ik op de website alleen maar doen wat de telecomaanbieder wil en niet wat ik zelf wil? De telecomaanbieder wil alleen via de mail met mij communiceren; waarom mag ik dan niet via de mail met de telecomaanbieder communiceren?Hoezo eenrichtingsverkeer? Dit is totaal niet gedacht vanuit het perspectief van de klant.

De oplossing

Ik wil dat er op de site een mogelijkheid komt om rechtstreeks per mail contact op te nemen met de telecomaanbieder.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Boerman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen