Klacht Telfort: Bedrijf is onvoldoende bereikbaar voor klachten of vragen

H.T.G. Boerman

Als je bij telecomaanbieders als Telfort en Ben kunt bestellen via de website, moet je ook bestellingen ongedaan kunnen maken via de website. Dat kan echter niet rechtstreeks; je moet daarvoor jezelf eerst abonneren op een dienst die het niet zo nauw neemt met je privacy (Facebook of Twitter) of je moet een betaald telefoonnummer bellen. Het klantenforum is onbereikbaar. Waarom mag ik op de website alleen maar doen wat de telecomaanbieder wil en niet wat ik zelf wil? De telecomaanbieder wil alleen via de mail met mij communiceren; waarom mag ik dan niet via de mail met de telecomaanbieder communiceren?Hoezo eenrichtingsverkeer? Dit is totaal niet gedacht vanuit het perspectief van de klant.

Ik wil dat er op de site een mogelijkheid komt om rechtstreeks per mail contact op te nemen met de telecomaanbieder.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Boerman,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?