Opgelost door Telfort: beeld schokt en hapert

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72796
Gebruiker
csneek
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Al lange tijd hebben wij last van storingen tijdens het kijken naar digitale tv. Dat houdt in dat het beeld hapert, het geluid loopt dan vaak gewoon door. Na enkele seconden hervat het beeld weer. Erg irritant, want gebeurd steeds vaker. Lastig is dat het nooit te voorspellen is. Ik merk dat het vaker en erger voorkomt bij het terugkijken van opgenomen programma's dan direct live tv kijken.
IWe hebben alles al opnieuw opgestart/ingesteld en dergelijke, maar ik kan het niet verhelpen. Het wordt echt heel vervelend en zie graag een oplossing!

De oplossing

Dat we normaal tv kunnen kijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sneek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    csneek
    Datum
    Ik ben gebeld door de KPN klachtenreactie CMT. Ze geven aan de klacht doorgespeeld te hebben naar Telfort en dat er binnen een aantal dagen contact met mij zal worden opgenomen door KPN.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Sneek,De behandelaar van deze reactie is nieuwgierig of u al contact heeft gehad met de technische dienst van Telfort.
    U kunt de behandelaar van deze reactie rechtstreeks bereiken via telefoonnummer
    070-434 21 63.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  4. Auteur
    csneek
    Datum
    Ik heb contact gehad met de helpdesk. Met behulp van de betreffende persoon is de software van het kastje verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een kleine test gedaan en het lijkt te zijn opgelost.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sneek, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    csneek
    Datum
    Het probleem is inderdaad opgelost door een software update uit te voeren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
csneek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen