Klacht Telfort: BELAZERT,BEDROG Slecht onduidelijk informatie, slecht qualiteit, enz

Klachtnummer
# 140928
Gebruiker
Max
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Dhr WLM Guldenaar van 93 jr oud, vaste goede klant, heel lang klant van telfort, hij neemt 2 mob abn. In deze periode, hij kreeg telefoon samsung, dus abonnement (2 abdn) en 1 gratis toestel, toestelis heel slecht conditie, na 2 jr kontrakt afgelopen, wat is gebeurt, blijkbaar de telefoon is huur, dus moet trg geven, hij wist van niks, hij moet maar tekenen,(toen hij is 91 jaar ) 2 jaar lang belazert, de medewerekrs van Leyweg-D.H zeg sorry gef nog kans, ook de hoofd kantoor, meneer is social iemand, dus hij kreeg weer kans, neemt hij nog abonnement ( maar 1 nr). met toestel, hun zeg deze toestel heel goed, en abonnement heel goedkoopm alles gratis behalve 0900 en buitenland. Na paar maanden hij of ik paar keren naar winkel, telefoon heel slecht, verbinding, .. geen meerwoorden, en blijkbaar abonnement prijs, hij weer gebelazert, telfort medewerkers weer deze oudere man belazert! Toestelis stuk. Die vorige jaar,ook heel duur betalen, MENSEN OPPASSEN met TELFORTvanKPN

Gewenste oplossing

Die nu nog loop kontrakt omdat hij geef jullie weer kans, maar toch jullie harteloos, deze oudere belazert, nog jullie weet nog, jullie incasseren door van meneer rekening, terwijl telfort telfort gratis, en met mooiete inderdaad jullie betaalt terug, bijna honderdn euro, gelukkig heb ik daarna in de gaten!! Precies als KPN. zelfde bedrijf Telfort en KPN.
Abonnement prijs jullie belazert hem, leugens, andere bedrijf i goedkooper, en nog de toestel kreeg geen troep,en goede toestel, dus zal jullieverantwoordelijk? iedergeval jullie kwijt dhr GUldenaarals goede oude klant,en ik ook, stopt, . TELFORT medewerkers kreeg salaries van klanten geld, als klanten niet betaalt, jullie BLEREN, maar waar is jullie verantwoordelijk, triest belazert oudere iemand van 93 jaar, terwijl hij blijf wil kans en vertrouwen , slecht toestel, slecht verbinding,nog VOP. HUUR toestel, enz

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Guldenaar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Max
    Datum
    VREEMD,nu KPNaktie ondernemen, terwijl hebik gevraagd KPN per telefoon om deze ellende besprekend, KPN zeg, ya telfort is klein bedrijf van KPN maar moeet met TELFORT zelf,en nu, anders geworden, nu KPN, acht toch..
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Guldenaar,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 21 02.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    Max
    Datum
    We niks meetemaken met KPN, omdat was we meerderenkeren gebeld, en gekomen bij KPN, medewerkers van kpn zeg, moetbij telfort
    Slecht toestel, 2 maanden toestel samsung gebruik, werk heelraar, nog verbinding veel storingen, begint goed, maar na de kontrakt getekend qualiteit slech en vriendelijk eerlijk niet meer. Natuurlijk om klantgeworden, medewerkers heel lief, misleiding,veel beloften, enz, maar daarna.. OEPS, niet mooie
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Guldenaar,

    De behandelaar van deze reactie wil toch graag telefonisch in contact met u komen.

    Hierbij nogmaals het verzoek om contact op te nemen via telefoonnummer
    070-343 20 21.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen