Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: BELAZERT,BEDROG Slecht onduidelijk informatie, slecht qualiteit, enz
Details
Klacht
Dhr WLM Guldenaar van 93 jr oud, vaste goede klant, heel lang klant van telfort, hij neemt 2 mob abn. In deze periode, hij kreeg telefoon samsung, dus abonnement (2 abdn) en 1 gratis toestel, toestelis heel slecht conditie, na 2 jr kontrakt afgelopen, wat is gebeurt, blijkbaar de telefoon is huur, dus moet trg geven, hij wist van niks, hij moet maar tekenen,(toen hij is 91 jaar ) 2 jaar lang belazert, de medewerekrs van Leyweg-D.H zeg sorry gef nog kans, ook de hoofd kantoor, meneer is social iemand, dus hij kreeg weer kans, neemt hij nog abonnement ( maar 1 nr). met toestel, hun zeg deze toestel heel goed, en abonnement heel goedkoopm alles gratis behalve 0900 en buitenland. Na paar maanden hij of ik paar keren naar winkel, telefoon heel slecht, verbinding, .. geen meerwoorden, en blijkbaar abonnement prijs, hij weer gebelazert, telfort medewerkers weer deze oudere man belazert! Toestelis stuk. Die vorige jaar,ook heel duur betalen, MENSEN OPPASSEN met TELFORTvanKPNGewenste oplossing
Die nu nog loop kontrakt omdat hij geef jullie weer kans, maar toch jullie harteloos, deze oudere belazert, nog jullie weet nog, jullie incasseren door van meneer rekening, terwijl telfort telfort gratis, en met mooiete inderdaad jullie betaalt terug, bijna honderdn euro, gelukkig heb ik daarna in de gaten!! Precies als KPN. zelfde bedrijf Telfort en KPN.Abonnement prijs jullie belazert hem, leugens, andere bedrijf i goedkooper, en nog de toestel kreeg geen troep,en goede toestel, dus zal jullieverantwoordelijk? iedergeval jullie kwijt dhr GUldenaarals goede oude klant,en ik ook, stopt, . TELFORT medewerkers kreeg salaries van klanten geld, als klanten niet betaalt, jullie BLEREN, maar waar is jullie verantwoordelijk, triest belazert oudere iemand van 93 jaar, terwijl hij blijf wil kans en vertrouwen , slecht toestel, slecht verbinding,nog VOP. HUUR toestel, enz
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.