Klacht Telfort: Beleid

Roderozen Rood

Helaas moet ik een klacht indienen, en die klacht is; er zijn nu al twee kanalen (televisie) weg gehaald van mijn Telfort-pakket, n.l. "Turner Classic Movies" en "TNT" en dàt zonder enige vòòr-waarschuwing, dat staat niet in mijn contract. En als U nou, in plaats van die bewuste kanalen, èèn en dezelfde soort kanaal weer terug geeft, dan had ik deze klacht niet gedaan. Nou mis ik zoveel klassieke films en dat vind ik helemaal niet leuk, niet prettig en zèèr a-sociaal. Want wij ouderen worden al zo gekort op alles en nog wat en nu haalt men ook nog eens ons plezier weg, mogen wij, omdat wij zo oud zijn gèèn plezier in ons leven meer hebben?. Ik kan hier tegen, uiteraard, een Advokaat in de hand nemen, ik wil dat eigenlijk niet, want ik weet dat U er persoonlijk niets aan kan doen, maar....misschien kan U, door als tussen-persoon, een goed woordje voor onze ouderen doen. Ik dank U voor het lezen van deze klacht. Hartelijke groeten van Rosemary Heller

Andere film kanalen! Het liefst klassiekers. B.V. dank!!!!

Telfort
    Geachte mevrouw Heller,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)