Klacht Telfort: bereik is slecht. na tel contact niet opgelost en daarna geen reacties meer.

Klachtnummer
# 3932
Gebruiker
Ron Faber
Datum
1 reactie

Details

De klacht

het bereik van telfort in mijn huis is onvoldoende. andere providers jebben wel goed bereik. ben gebeld door de heer van westerloo van telfort tot driemaal toe was hij bezig e.e.a. te verbeteren. elp niet . zou te weer terug bellen. nooit meer gebeurd. nog vele malen via mijn telfort opnieuw geklaagd, doch nu steeds geen enkele reactie meer. volgende maand verloopt mijn abonnement en wordt ik steeds benaderd
voor een nieuw contract. als ik dan aan openstaande klacht refereer kan men hier nietsmee, andere afdeling en hangt men snel op. ik be boos.

De oplossing

oplossen of abonnement opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Faber,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen