Klacht Telfort: bereik is slecht. na tel contact niet opgelost en daarna geen reacties meer.

Ron Faber

het bereik van telfort in mijn huis is onvoldoende. andere providers jebben wel goed bereik. ben gebeld door de heer van westerloo van telfort tot driemaal toe was hij bezig e.e.a. te verbeteren. elp niet . zou te weer terug bellen. nooit meer gebeurd. nog vele malen via mijn telfort opnieuw geklaagd, doch nu steeds geen enkele reactie meer. volgende maand verloopt mijn abonnement en wordt ik steeds benaderd
voor een nieuw contract. als ik dan aan openstaande klacht refereer kan men hier nietsmee, andere afdeling en hangt men snel op. ik be boos.

oplossen of abonnement opzeggen.

Telfort
    Geachte heer Faber,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?