Opgelost door Telfort: Bestelling nieuw Abonnement doort Telfort te in behandeling genomen, hierdoor 2 weken zonder internet/tv/telefonie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97205
Gebruiker
Lisette
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 5 januari telefonie/tv/internet besteld bij Telfort met ingangsdatum 13-2-2015. Op 9 februari jl. heb ik Telfort gebeld omdat installatiepakket nog niet ontvangen is. Telfort geeft aan problemen met de lijnen zijn hierdoor kan het pakket niet ingaan op de gewenste datum. Op 11 februari wordt ik teruggebeld door Telfort, zij geven aan dat ze de bestelling nu wel kunnen doorzetten maar dat het zeker nog twee weken duurt voordat ik gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnement. E.e.a. had te maken met het feit dat mijn oude provider (Stipte) de lijn nog niet heeft vrijgegeven. Op 12 februari heb ik Stipte gebeld, zij geven aan dat de lijn al geruime tijd geleden per 15-2-2015 is vrijgegeven. Telfort heeft te laat actie ondernomen om mijn bestelling in behandeling te nemen waardoor ik nu zeker twee weken zonder internet/tv/telefonie zit.

De oplossing

Per direct installering van mijn pakket en niet nog 2 weken wachten.

7 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Moons,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Lisette
    Datum
    Gezien mijn klacht vind ik max. 5 werkdagen wachten op een rea ctie van Telfort onacceptabel. Graag per direct mijn klacht in behandeling nemen.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Moons, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Lisette
    Datum
    Een klantenservice medewerker zal mij op 2 maart terugbellen over de verdere afwikkeling van mijn klacht. Ik ben echter nog niet gebeld.
  5. Auteur
    Lisette
    Datum
    Een klantenservice medewerker zal mij op 2 maart terugbellen over de verdere afwikkeling van mijn klacht. Ik ben echter nog niet gebeld.
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Moons, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Lisette
    Datum
    Telfort heeft mijn klacht serieus opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen