Klacht Telfort: Betaling factuur mobiele telefoon

SV

Mijn mobiel telefoonabonnement is afgesloten inzake een openstaande factuur. Op 19 augustus 2014 is een factuur betaald van 85,00 euro.
Op 26 augustus heeft Telfort mijn mobiele telefoon geblokkeerd. Volgens hun was deze factuur nog niet betaald. De betaling is gedaan middels internetbankieren van mijn eigen ING rekening naar de ING rekening van Telfort. Bij een overboeking bij dezelfde bank is dit binnen enkele minuten zichtbaar. Telfort heeft een verwerking van 3 tot 5 werkdagen voordat deze zichtbaar is. Absolute onzin!!!. Ook ING bevestigd dat Telfort het bedrag al lang binnen heeft. Ook de afdeling klantenservice met zeer onbeschofte medewerkers verzinnen er een verhaal bij. Vandaag tot 4x telefonisch contact gehad, iedere medewerker verzint zijn eigen verhaal, de een moest contact opnemen met de financieele afdeling, de ander kent geen financieele afdeling , allemaal een ander verhaal met een ander systeem. Wanneer wordt dit bedrijf nu eens aangepakt!!!

ZSM worden aangesloten!!! daar de factuur van augustus ook is betaald, echetr de reden van afsluiting gaat om de openstaande factuur van juli van 85,00 €. Telfort maakt maakt misbruik .

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Verachtert,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?