Klacht Telfort: betalingsregeling

sushu

Ik heb een beralungregeling getroffen met telfort over het lease bedrag van mij. Toestel.
En die is geïncasseerd in mei de 1e termijnvan €35 nu heeft telfort het bedrag van €15 mijn abonnement kosten niet kunnen incasseren. Zonder een brief of herinneringen van telfort dat het bedrag binnen een gestelte termijn moet worden voldaan anders wordt de betalingsregeling opgeheven. Stoppen zij mijn betalingsregeling en dat terwijl er netjes is betaalt de 1e termijnregeling.

Dat de betalingsregeling niet wordt stopgezet en ik het bedrag vsn €85 in termijnen mag betalen

Geachte mevrouw Rambali,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Oke bedankt. Voor jullie medewerking
    Geachte mevrouw Rambali,

Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

sushu
    Nee ben er nietmee akoord ik wil gewoon de betalingstermijn en dat ik het kan afbetalen het os inmiddels jullie schuld dat jullie na.een halfjaar kome dat ik voor mijn toestel moet betalen vlak voordat mijn abonnement afloopt om dat het nog in de lease contract zou vallen. Zoals il.al zei ik weiger niet te betalen maar wil het in termijnen betalen.
    Geachte mevrouw Rambali,

Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?