Klacht Telfort: betalingsregeling

Klachtnummer
# 114925
Gebruiker
sushu
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb een beralungregeling getroffen met telfort over het lease bedrag van mij. Toestel.
En die is geïncasseerd in mei de 1e termijnvan €35 nu heeft telfort het bedrag van €15 mijn abonnement kosten niet kunnen incasseren. Zonder een brief of herinneringen van telfort dat het bedrag binnen een gestelte termijn moet worden voldaan anders wordt de betalingsregeling opgeheven. Stoppen zij mijn betalingsregeling en dat terwijl er netjes is betaalt de 1e termijnregeling.

De oplossing

Dat de betalingsregeling niet wordt stopgezet en ik het bedrag vsn €85 in termijnen mag betalen

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Rambali,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    sushu
    Datum
    Oke bedankt. Voor jullie medewerking
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Rambali,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    sushu
    Datum
    Nee ben er nietmee akoord ik wil gewoon de betalingstermijn en dat ik het kan afbetalen het os inmiddels jullie schuld dat jullie na.een halfjaar kome dat ik voor mijn toestel moet betalen vlak voordat mijn abonnement afloopt om dat het nog in de lease contract zou vallen. Zoals il.al zei ik weiger niet te betalen maar wil het in termijnen betalen.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Rambali,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

    Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Rambali,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen