Klacht Telfort: Bevriezen abonnement

Klachtnummer
# 121150
Gebruiker
Niels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

30-07-15 contact gehad met klantenservice. Contract loopt tot eind oktober, maar ga 15 augustus voor 6 maanden naar curacao (stage) (abonnement loopt dus nog 2 maanden door zonder gebruik). Wilde mijn abonnement tijdelijk bevriezen, kan niet. Enige optie: door betalen terwijl je er geen gebruik van maakt en daarna pas overzetten naar prepaid. Tevens was de opmerking: Je hebt kans dat je telefoon daar niet werkt dus moet je nieuwe aanschaffen, maar dat moet je daar maar even uitproberen.. maar ik heb toestellease, dus dan moet ik hem óf overkopen van Telfort, óf inleveren.. maar als ik op curacao pas kan uitproberen of hij het doet, en hij doet het niet, dan kan ik hem niet meer opsturen. Dus dat betekent overkopen + de doorlopende kosten van mijn abonnement. Duur grapje terwijl je gewoon kan bevriezen tijdelijk lijkt mij?

zelf gedaan:
klantenservice gebeld + mijn telfort gebruikt

De oplossing

Tijdelijke bevriezing van mijn abonnement en hem nu al over laten zetten naar prepaid zodat ik nummerbehoud heb (wat wel zo handig is voor op curacao).
Tevens kon mevrouw van de klantenservice niet vertellen of op Curacao Telfort aangeboden werd en ik eventueel nummerbehoud kon toepassen op een eventuele aangeschafte simkaart op curacao. Dus hier ook graag antwoord op.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Theeuwkens,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?