Klacht Telfort: Bij TV abonnement informatie achtergehouden

Marjo van der Waarden

Heb de overstap gemaakt van UPC naar Telfort, alles-in-één pakket daar ook ik moet bezuinigen. Ik heb gevraagd naar het addertje onder het gras dat was er volgens de mensen in de winkel niet en was ik voor 34,50 euro klaar. Nu blijkt dat mijn kinderen dus boven geen tv kunnen kijkenits ik 4 euro bijbetaal. Is me niet verteld. Hoe moet ik weten hoe dat allemaal werkt ik denk alleen aan net zo'n aansluiting als bij UPC, een paar kabels naar boven trekken. En het ergste nog, ik kan dus mijn dure harddisk recorder niet meer gebruiken om op te nemen wat ik niet kan zien. Alleen maar opnemen waar ik op dat moment naar kijk. Lekker logisch is dat. Als ik het kan zien hoef ik het toch niet op te nemen. Wat is dit voor iets, moet ik mijn dure recorder maar in de prullenbak gooien? Geen extra kosten en geen addertjes????? Wel dus, 4 euro per maand extra en een paar honderd euro naar de knoppen. Mijn abonnenment gaat 11 oktober 2012 in en heb er nu al spijt van. Hoe denken jullie dat op te gaan lossen, ik vind dat achterhouden van informatie echt niet kan dan was ik met de TV bij UPC gebleven daar heb ik nooit problemen met boven tv kijken en opnemen. Met vriendelijke groet Marjo van der Waarden

Indien het probleem "opnemen met harddisk" (kijken naar een zender en een andere opnemen) niet kan worden opgelost wil ik terug kunnen naar UPC voor TV-Radio, internet en bellen kan bij Telfort. Evenals voor de extra kosten voor de tv boven, i.v.m. het achterhouden van informatie, gaarne een compensatie.

Telfort
    Geachte mevrouw Van der Waarden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Marjo van der Waarden
    Ben benieuw!!!! De monteur moet trouwens ook komen omdat mijn abonnement morgen in gaat het is nu 15.17 uur en nog niemand aan de lijn gehad.
    Marjo van der Waarden
    Het is nu 11 oktober 8,56 uur, nog geen monteur aan de lijn gehad. Ik wil vanavond echt wel tv kijken hoor!!!!
    Marjo van der Waarden
    Contact gehad met de winkel, die hadden het hoofdkantoor gebeld en ik hoef de 15 euro verzendkosten van de 2e tv kastje niet te betalen. Poeh zeg. Hoe zit het met de monteur trouwens, alles zou vandaag worden aangesloten. Mevrouw zegt: oh, nog niet gebeld, kan wel even duren. Ik: hoezo, ik wil gewoon tv kijken hoor. 11 oktober is 11 oktober. Ze zou bellen. 3 kwartier later, monteur aan de telefoon, wordt waarschijnlijk zondag. Pardon!!!!! Ik heb kinderen thuis wil gewoon tv kijken. Belt zo terug
    Marjo van der Waarden
    monteur heeft teruggebeld, kan morgen 12.00 uur, wilt u draadloos kost u dat 55 euro extra, digitenne komt op 17,50 per kwartier en verschillende kabels kunt u KOPEN bij de monteur. Hallo, die is toch gratis?????? Ja maar, Ja aar. Is het enige wat ik hoor. Ik hou mijn hart vast hoeveel problemen krijg ik nog over me heen. Ik kan wel janken. Wie helpt me uit deze shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mevr. van der waarden
    Marjo van der Waarden
    het is nu 17 oktober. Bevestigingsmail gekregen van 2e tv ontvanger, totale kosten 15,00 aan verzendkosten. HALLO!!!! De afspraak was dat ik daqt niet hoefde te betalen. Nog meer onkosten want: monteur vertelde dat we een poortje tekort komen dus moet u even een switch kopen?!?! Ik heb dit gevraagd in de winkel of het geen probleem was met 3 computers en een x-box. Nee hoor mevrouw! Geen probleem. Dan nog een leuke actie, mijn telefoon heeft aan het einde een varkessnuitje en dus geen ethernet
    Marjo van der Waarden
    aansluiting. Nieuw kabeltje kopen zeker als dat al kan met aan een kant een gewone plugin, zo', mannetje, vrouwtje stekker en aan de andere kant een internetplug als ik dus pech heb kan ik een nieuwe telefoon aanschaffen. Hoezo geen onnodige kosten, waarom niet eerder verteld, ik voel me zo ontzettend belazerd en reacties, ho maar!!
    Marjo van der Waarden
    Telfort heeft gereageert op mijn brief die ik had gestuurd. Duizenden excuses, geen verzendkosten voor extra tv kastje en een maand abonnement gratis. Dank u wel. Alles werkt en mede door de monteur waren we wat milder gestemd. Echt een puike gast die meneer Koenders.
    Telfort
    Geachte mevrouw Van der Waarden,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?