Opgelost door Telfort: Blokkeren van email account

LS,

Het betreft het blokkeren van email account zonder voorafgaande duidelijke mededeling sinds 3 augustus 2015. Telfort wil geen gratis email.

Ik klaag, omdat Telfort na herhaalde verzoeken zowel schriftelijk als telefonisch, nog steeds geen toegang geeft tot mijn email account. Ik vraag uitsluitend toegang voor een periode van 1 maand, om zaken die via mijn account lopen af te wikkelen.

Vanaf 3 augustus 2015 heb ik Telfort via 4 keer gemailed, met het verzoek om de blokkering op te heffen. In het telefonisch onderhoud op 4 augustus is deblokkering door Telforts toegezegd.

Op 6 augustus 2015 ben ik gebeld door Telfort dat er weer toegang zou zijn tot mijn account. Dat is niet zo.

In Telforts laatste email respons van 7 augustus schrijft zij dat haar organisatie maximaal 5 dagen nodig heeft of een blokkade op te heffen.

Ik verzoek Telfort vriendelijk doch dringend mij toegang te geven tot mijn email account.

G. Koppen

Deblokkering van email account voor 1 maand

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Koppen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort / KPN,
    Dank voor uw reactie.
    Kunt inmiddels aangeven bij welke datum u mij weer toegang geven tot mijn email account.
    De onaangekondigde blokkering duurt al ruim 8 dagen.

G. Koppen
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Koppen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    G.W.M. Koppen
    De klacht is opgelost. Het heeft weliswaar twee weken mogen duren.

G.W.M. Koppen

Ook een klacht indienen over Telfort?