Opgelost door Telfort: Blokkeren van email account

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122793
Gebruiker
G.W.M. Koppen
Datum
4 reacties

Details

De klacht


LS,

Het betreft het blokkeren van email account zonder voorafgaande duidelijke mededeling sinds 3 augustus 2015. Telfort wil geen gratis email.

Ik klaag, omdat Telfort na herhaalde verzoeken zowel schriftelijk als telefonisch, nog steeds geen toegang geeft tot mijn email account. Ik vraag uitsluitend toegang voor een periode van 1 maand, om zaken die via mijn account lopen af te wikkelen.

Vanaf 3 augustus 2015 heb ik Telfort via 4 keer gemailed, met het verzoek om de blokkering op te heffen. In het telefonisch onderhoud op 4 augustus is deblokkering door Telforts toegezegd.

Op 6 augustus 2015 ben ik gebeld door Telfort dat er weer toegang zou zijn tot mijn account. Dat is niet zo.

In Telforts laatste email respons van 7 augustus schrijft zij dat haar organisatie maximaal 5 dagen nodig heeft of een blokkade op te heffen.

Ik verzoek Telfort vriendelijk doch dringend mij toegang te geven tot mijn email account.

G. Koppen

De oplossing

Deblokkering van email account voor 1 maand

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koppen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    G.W.M. Koppen
    Datum
    Telfort / KPN,
    Dank voor uw reactie.
    Kunt inmiddels aangeven bij welke datum u mij weer toegang geven tot mijn email account.
    De onaangekondigde blokkering duurt al ruim 8 dagen.

    G. Koppen
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koppen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    G.W.M. Koppen
    Datum
    De klacht is opgelost. Het heeft weliswaar twee weken mogen duren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.W.M. Koppen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen