Klacht Telfort: Blokkering Email Account

ABC Expert

Sinds 10 augustus is zonder vooraf melding mijn Email account geblokkeerd, contact met helpdesk gehad hierover en het enige wat zij zeggen is dat ik weldegelijk Emails heb gehad over het stoppen van dit gratis account, mooi niet dus. Hun voorstel is dat ik 4 € per maand dien te gaan betalen om het account actief te houden, destijds via Shell dit account aangegaan GRATIS en dit zou zo blijven bij overname door Telfort , ook weer mooi niet dus. Het zou fijn zijn als ik de tijd had gehad om degene met wie ik via dit account berichten uitwissel op de hoogte had kunnen brengen, dit heb ik ook aangegeven aan de helpdesk en daar wordt vrolijk gewezen op de voorwaarden die Telfort hanteert of nogmaals 4 € per maand betalen. Nou Telfort als jullie met al jullie klanten zo omgaan hoop ik dat de mensen snel tot de conclusie komen dat je niet bij jullie moet zijn voor een nette behandeling en hieruit hun concluderen dat je bij een ander meestal beter en netter wordt behandeld.

Graag zou ik het account weer actief willen hebben voor minimaal 1 maand zodat ik iedereen op de hoogte kan brengen van mijn overstap op een ander Email account.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Pellicaan,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Pellicaan,

Kunt u een werkend telfoonnummer opgeven waarop u bereikbaar bent, zodat de behandelaar van deze reactie contact met u kan opnemen.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?