Klacht Telfort: Blokkering Email Account

Klachtnummer
# 123024
Gebruiker
ABC Expert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 10 augustus is zonder vooraf melding mijn Email account geblokkeerd, contact met helpdesk gehad hierover en het enige wat zij zeggen is dat ik weldegelijk Emails heb gehad over het stoppen van dit gratis account, mooi niet dus. Hun voorstel is dat ik 4 € per maand dien te gaan betalen om het account actief te houden, destijds via Shell dit account aangegaan GRATIS en dit zou zo blijven bij overname door Telfort , ook weer mooi niet dus. Het zou fijn zijn als ik de tijd had gehad om degene met wie ik via dit account berichten uitwissel op de hoogte had kunnen brengen, dit heb ik ook aangegeven aan de helpdesk en daar wordt vrolijk gewezen op de voorwaarden die Telfort hanteert of nogmaals 4 € per maand betalen. Nou Telfort als jullie met al jullie klanten zo omgaan hoop ik dat de mensen snel tot de conclusie komen dat je niet bij jullie moet zijn voor een nette behandeling en hieruit hun concluderen dat je bij een ander meestal beter en netter wordt behandeld.

De oplossing

Graag zou ik het account weer actief willen hebben voor minimaal 1 maand zodat ik iedereen op de hoogte kan brengen van mijn overstap op een ander Email account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pellicaan,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pellicaan,

    Kunt u een werkend telfoonnummer opgeven waarop u bereikbaar bent, zodat de behandelaar van deze reactie contact met u kan opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen