Klacht Telfort: BRUTALITEIT EN ONBESCHOFTHEID vh hoogste niveau door klantenservice TELFORT

Klachtnummer
# 343783
Gebruiker
axt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Een periode van 5 maanden werkt mijn modem niet meer optimaal. Met alle gevolgen van dien. Ik loop achter op zaken wat zich uiteindelijk uit in verlies van vele zaken.

Ik probeer dit al sinds ongeveer 4 maanden terug op te lossen met klantenservice van Telfort.
Maar waar ik op stuit bij Telfort telefonische klantenservice is brutaliteit en onbeschoftheid vd HOOGSTE NIVEAU!!!

Ik kan nog steeds niet geloven dat een bedrijf zoals TELFORT zulke onbeschofte mensen die de hele tijd KEIHARD LIEGEN gewoon aannemen.
En het ergste van alles is dat het allemaal met KWADE OPZET IS.!

ik heb de gesprekken opgenomen voor als men me niet gelooft.

In afwachting van iemands antwoord.

Met vriendelijke groet,

Superman

De oplossing

Heel veel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Toelsie,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    axt
    Datum
    Er heeft een mevrouw contact met mij opgenomen en heeft er ook voor gezorgd dat ik een nieuwe modem heb ontvangen en ze heeft sorry gezegd.
    Dus waar ik voor was gekomen of contact had opgenomen in 1e instantie is opgelost.

    Tegelijkertijd vind ik het nog steeds erg hoe ik behandeld ben voor 3 maanden aan het lijntje te zijn gehouden. Ik heb mevrouw de MP3 bestanden gestuurd om haar wat inzicht te geven over hoe ik behandeld was de laatste dag, maar wat jammer was was dat mevrouw me aangaf dat ze deze niet kon beluisteren en ook geen 06 nummer beschikbaar was waar ik deze bestanden via Whatsapp naartoe kon sturen. Had eigenlijks het idee dat deze mevrouw niet de bestanden wou beluisteren omdat ze ergens wel enig idee had hoe het erg het allemaal was.
    Ergens ben ik blij dat het is opgelost maar anderzijds ik ben min 3 maanden aan het lijntje gehouden door Telfort klantenservice en voorgelogen en nog heb ik geen antwoord en het is pas in orde gemaakt toen ik dit via de klachtencompass naar buiten heb gebracht. Dus ja ik had meer verwacht.
    En verders laat ik het ook maar dan tot zover. Maar voor de geleden schade hadden ze op zijn minst iets beters kunnen aanbieden. Maar verders was er niets mogelijk daar was mevrouw heel duidelijk in.
    En moet ik er maar vrede mee hebben.

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen