Klacht Telfort: Burgerbeleefdheid,antwoord op mijn brief van 26 juni 2012

Klachtnummer
# 8957
Gebruiker
H.R. Satter
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij wilde twee abonnementen afsluiten voor mobiele telefoons,na inschrijving via klantenservice telfort,ontvingen we een schrijven van telfort met de mededeling dat de aangevraagde abonnementen niet geaccepteerd werden i.v.m. risico-analyse uitgevoerd externe bronnen.
Na informatie ingewonnen te hebben bij de consumentenbond,die advieseerde een brief te sturen en te vragen naar de reden,en daarvan een kopie te ontvangen
brief verstuurd op 26 juni 2012 waarna totaal GEEN reactie!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Satter,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT namens Telfort
  2. Auteur
    H.R. Satter
    Datum
    in antwoord op uw reactie,
    h.r.satter kleine heistraat 16-190 wernhout./m.satter van soest.
    referentie nummer #8957
  3. Auteur
    H.R. Satter
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Satter,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT namens Telfort

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen