Opgelost door Telfort: Codes sticker achter op het modem kloppen niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 357298
Gebruiker
Gebruiker1549661096
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Iedereen met een verkeerde sticker achter op het modem V 10 A
Kan niet in de wifi of in het modem inloggen.
(Wifi code en admin wachtwoord code)
Telfort doet er niets aan maar we moeten wel blijven betalen.
Nieuw modem krijg je niet is toch onzin wat een gedoe telfort.
Je hoort dan toch je fout te herstellen en een nieuw modem te leveren waar de codes wel van kloppen.

De oplossing

Wil een modem waar een sticker op zit met codes die wel kloppen.
Zodat ik mijn wifi kan gebruiken en kan inloggen in het modem.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zwitser,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Gebruiker1549661096
    Datum
    Probleem opgelost heb een nieu modem.
    Bedankt Telfort/KPN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1549661096
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen