Klacht Telfort: Combivoordeel wel of niet? Telfort weet het niet en ik nu ook niet meer

Klachtnummer
# 183000
Gebruiker
Fchofman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

T.a.v. Combivoordeel voldoe ik aan de voorwaarde behalve op het punt dat ik geen belminuten heb bij mijn sim-only abonnement. Ik heb enkel een data bundel.
In het afgelopen jaar is dit tussen Telfort en mij uitgesproken en een "schikking" gekomen. Echter afgelopen maand ben ik gebeld dat de voorwaarden zijn gewijzigd en ik wel recht zou hebben op Combivoordeel. Dit dan ook meteen telefonisch aangevraagd bij de betreffende medewerker. Hierbij ook het verleden uitgelegd waarom ik hier geen recht op heb.
Vandaag een mail ontvangen dat ik hiertoe toch weer geen recht op heb.
Ik ben nu de weg kwijt en verwacht dat hier binnen Telfort ook geen duidelijkheid overgeboden wordt.

De oplossing

Duidelijkheid richting klant (mij) en medewerkers. Dit ter voorkoming dat de klanten op een verkeerde manier worden voorgelicht.
Tevens ter compensatie voor het resterende deel van mijn contract alsnog het combivoordeel te activeren, zodat het geregistreerd staat in de systemen en ik niet meer wordt "lastig gevallen" door de medewekers welke ik nog de voorwaarden moet uitleggen. is in mijn ogen een win/win situatie.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hofman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hofman,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)