Klacht Telfort: Combivoordeel wel of niet? Telfort weet het niet en ik nu ook niet meer

Fchofman

T.a.v. Combivoordeel voldoe ik aan de voorwaarde behalve op het punt dat ik geen belminuten heb bij mijn sim-only abonnement. Ik heb enkel een data bundel.
In het afgelopen jaar is dit tussen Telfort en mij uitgesproken en een "schikking" gekomen. Echter afgelopen maand ben ik gebeld dat de voorwaarden zijn gewijzigd en ik wel recht zou hebben op Combivoordeel. Dit dan ook meteen telefonisch aangevraagd bij de betreffende medewerker. Hierbij ook het verleden uitgelegd waarom ik hier geen recht op heb.
Vandaag een mail ontvangen dat ik hiertoe toch weer geen recht op heb.
Ik ben nu de weg kwijt en verwacht dat hier binnen Telfort ook geen duidelijkheid overgeboden wordt.

Duidelijkheid richting klant (mij) en medewerkers. Dit ter voorkoming dat de klanten op een verkeerde manier worden voorgelicht.
Tevens ter compensatie voor het resterende deel van mijn contract alsnog het combivoordeel te activeren, zodat het geregistreerd staat in de systemen en ik niet meer wordt "lastig gevallen" door de medewekers welke ik nog de voorwaarden moet uitleggen. is in mijn ogen een win/win situatie.

Telfort
    Geachte heer Hofman,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Hofman,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)