Opgelost door Telfort: Computer lenen van buren of familie om te internet snelheid testen !

Engin

Ik heb paar maanden geleden een abonnement aangesloten bij Telfort en door een snelheid probleem van de internet klantenservice gebeld. Met de klantenservice medewerker van Telfort ongeveer 40 minute gesprek gehad maar probleem niet opgelost. Ik heb alle stappen gevolg als, modem aan en uitzetten, resetten, kabel aansluiten en met kabel controleren. Nog steeds de snelheid maximum 17 mbit met kabel,( Dus niet draadloos) Ik betaal elke maand voor 50mbit internet en krijg ik nog niet de helft van de snelheid. Volgens de medewerker moet ik een tweede computer lenen van de buren of familie om te nog een keer snelheid de testen.

Ik ben niet verplicht om snelheid de testen een computer lenen van buren of familie. Als iemand uw deur kloppen voor een computer lenen, niet schrikken het kan zijn;
Internet snelheid test uitvoeren van Telfort!
Mvg
E.Yilmaz

Ik hoop binnenkort kunnen ze een afspraak maken met mij om te probleem op te lossen.

Telfort
    Geachte heer Yilmaz,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Goededag,
    Monteur van telfort vandaag bij mij geweest en probleem opgelost.
    Bedankt !
    Mvg
    Engin
    Het probleem is opgelost. Heel erg bedankt!

Engin

Ook een klacht indienen over Telfort?