Klacht Telfort: Constante problemen

Klachtnummer
# 291861
Gebruiker
Mo91
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Televisie + internet.
Internet valt dagelijks uit. Van 1 minuut uitvallen tot nachten lang uitvallen.
Televisie valt dagelijks uit. Van 1 minuut tot nachte lang.
Meerdere keren contact gehad, resetten gedaan, nieuwe modem gehad, grote resetten gedaan.
Nu heb ik sinds woensdag niets. Als de tv het doet valt ie na een minuut of wat weer weg. Ook geen wifi in huis. Ik ben heel deze weekend thuis geweest dus heb dit elke verandering in de gaten gehouden. Maandelijkse Automatische incasso werkt wel naar behoren en is elke maand weer stipt optijd.
Ook kan je op zondag nergens terecht met een klacht.

De oplossing

Geld terug van deze maand. En iniedergeval een compensatie voor afgelopen maanden.
Probleem word opgelost en anders wil ik me pakket bij telfort opzeggen en het ergens anders proberen.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hamidullahkhan,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen