Klacht Telfort: contract opzeggen

joycejezuit

Goedendag ik heb al meerdere keren gemaild en gebeld maar zonder sucses ik heb vaak storing met mijn tellefoon en me apps komen later aan internet doet het niet batterij is snel leeg . Heb al gebeld me bereik is goed zeg telfort me tellefoon is nagekeken via telfort op afstand is ook niks mee aan de hand met andere woorden gen probleem ,nu vragen jullie aan mij of ik wanneer waar plaats tijd wil invullen wanneer zo iets gebeurt sorry hoor maar dat is te vaak om zo iets bij te houden ik heb een druk leven en heb daar echt geen tijd voor om een blog voor me tellefoon bij te gaan houden . Ik wil nu heel graag me abbonement opzeggen dit is geen doen om nog een half jaar vol te houden ik ben lang klant geweest hoop dat jullie me nu ook netjes verder helpen om zonder problemen mij te kunnen ontkoppelen van me contrakt dit hou ik niet nog een half jaar vol en bellen en mailen en een blog schrijven dat gaat mij wat te ver aangezien het probleem vaak is alvastbedankt joyce jezuit

Contact beeindigen

Telfort
    Geachte mevrouw Jezuit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?