Klacht Telfort: contract opzeggen

Klachtnummer
# 66659
Gebruiker
joycejezuit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag ik heb al meerdere keren gemaild en gebeld maar zonder sucses ik heb vaak storing met mijn tellefoon en me apps komen later aan internet doet het niet batterij is snel leeg . Heb al gebeld me bereik is goed zeg telfort me tellefoon is nagekeken via telfort op afstand is ook niks mee aan de hand met andere woorden gen probleem ,nu vragen jullie aan mij of ik wanneer waar plaats tijd wil invullen wanneer zo iets gebeurt sorry hoor maar dat is te vaak om zo iets bij te houden ik heb een druk leven en heb daar echt geen tijd voor om een blog voor me tellefoon bij te gaan houden . Ik wil nu heel graag me abbonement opzeggen dit is geen doen om nog een half jaar vol te houden ik ben lang klant geweest hoop dat jullie me nu ook netjes verder helpen om zonder problemen mij te kunnen ontkoppelen van me contrakt dit hou ik niet nog een half jaar vol en bellen en mailen en een blog schrijven dat gaat mij wat te ver aangezien het probleem vaak is alvastbedankt joyce jezuit

De oplossing

Contact beeindigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Jezuit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen