Klacht Telfort: Data bundel vergroten, niet mogelijk aangezien ik ene contract heb afgesloten!

Tanane

In december 2017 heb ik een mobiel abonnement afgesloten voor twee jaar.
Aangezien ik geen omkijk wil hebben naar mijn internet gebruik heb ik het hoogst mogelijke internetbundel genomen. Ik heb duidelijk gevraagd of ik mijn internetbundel mocht aanpassen mocht Telfort overgaan naar onbeperkt data..Dat was mogelijk, je kon namelijk maandelijks je abonnement aanpassen. Een hoger data bundel is inmiddels mogelijk, maar ik mag er geen gebruik van maken. Omdat ik een contract heb getekend voor het aanbod van toen??
Mijn maandelijkse kosten horen €32,50 te zijn, maar ik heb te weinig mb's dus eindig ik iedere maand met een gemiddeld bedrag van €55.
Dit is niet eerlijk, aangezien ik mijn pakket wil vergroten en niet verkleinen..

Graag wil ik mijn data kunnen vergroten en een x bedrag per maand meer betalen om onnodige extra kosten te voorkomen.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Tanane,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Tanane,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Tanane
Uiteindelijke oplossing Een nieuw abonnement afsluiten!!??