Klacht Telfort: Data bundel vergroten, niet mogelijk aangezien ik ene contract heb afgesloten!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 311313
Gebruiker
Tanane
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In december 2017 heb ik een mobiel abonnement afgesloten voor twee jaar.
Aangezien ik geen omkijk wil hebben naar mijn internet gebruik heb ik het hoogst mogelijke internetbundel genomen. Ik heb duidelijk gevraagd of ik mijn internetbundel mocht aanpassen mocht Telfort overgaan naar onbeperkt data..Dat was mogelijk, je kon namelijk maandelijks je abonnement aanpassen. Een hoger data bundel is inmiddels mogelijk, maar ik mag er geen gebruik van maken. Omdat ik een contract heb getekend voor het aanbod van toen??
Mijn maandelijkse kosten horen €32,50 te zijn, maar ik heb te weinig mb's dus eindig ik iedere maand met een gemiddeld bedrag van €55.
Dit is niet eerlijk, aangezien ik mijn pakket wil vergroten en niet verkleinen..

De oplossing

Graag wil ik mijn data kunnen vergroten en een x bedrag per maand meer betalen om onnodige extra kosten te voorkomen.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Tanane,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Tanane,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tanane
Datum
Uiteindelijke oplossing Een nieuw abonnement afsluiten!!??
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry