Opgelost door Telfort: Dataverbruik zonder internetbundel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14590
Gebruiker
Anoniem
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Nieuwe samsung galaxy pocket aangeschaft op 29.10.2012. Vanaf het moment van omzetten van de sim kaart is de telefoon internet gaan gebruiken terwijl ik geen internetbundel heb. Gelukkig heb ik hele hoge kosten kunnen voorkomen omdat ik zelf via mijn telfort zag dat ik dataverbuik kosten had gemaakt. Nu heb ik wel kosten gemaakt maar naar mijn mening niet terecht omdat ik geen internetbundel heb aangevraagd en dat dus ook niet wil en ook geen toestemming voor heb gegeven.

Wat Nu?

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hendriks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Hendriks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    De klantenservice van Telfort heeft contact opgenomen en op het moment de factuur verwerkt gaat worden dan gaan ze een coulance regeling toepassen. Wat dat inhoud zien we op het moment dat de factuur er is. Ze hebben het gebruik van internet via mijn mobiele telefoon uitgeschakeld zodat er geen gebruik meer van gemaakt kan worden. Mevr was het gedeeltelijk met me eens dat de voorlichting omtrent dit onderwerp (mobiel internetten) beter moet.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Hendriks,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  7. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Telfort heeft beloofd om een creditering te doen, die is op dit moment nog niet binnen maar ik ga er van uit dat dit op korte termijn gaat gebeuren, Dan is de klacht naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen