Opgelost door Telfort: De abonnementskosten en MB internet zijn niet volgens overeenkomst

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 273579
Gebruiker
W.A.J. Wolvenne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Maandelijkse kosten 06 abonnement en het aantal MB internet niet volgens afspraak

De oplossing

De kosten en MB internet moeten worden aangepast volgens de overeenkomst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wolvenne,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Wolvenne,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.A.J. Wolvenne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste KPN-medewerker, De oplossing van de klacht zat hem in de verduidelijking van de digitale nota van Telfort en de bereikbaarheid van Telfort, alles is nu duidelijk. Hartelijk dank. Groeten, Wim Wolvenne.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen