Opgelost door Telfort: De absolute arrogantie van Telfort

Marianne

TELFORT presteert het om haar klanten voortdurend aan het "(telefoon)lijntje" te houden.
Al maanden is het met het vast bellen abonnement van TELFORT namelijk niet mogelijk om nummers te bellen waarna je moet doorkiezen. Dat gaat absoluut niet en dat is echt wel bekend bij TELFORT. Wanneer je je nl. op het forum van Telfort begeeft vind je daar honderden klachten van klanten die hetzelfde probleem hebben. Blijkbaar ziet TELFORT haar klanten niet als klanten want ze doet er niets aan. Op mails wordt niet gereageerd, bellen via vast bellen van TELFORT gaat niet want je kunt niet doorkiezen, bellen met je mobiel is niet alleen duur maar het levert alleen maar ergernis op want TELFORT ontkent het probleem.
Ik heb een troost; in mei a.s. loopt mijn contract af bij TELFORT en dan kan ik eindelijk afscheid nemen van het hoofdstuk TELFORT en wil er dan meer mee van doen hebben.
Laat u niet misleiden door allerlei toezeggingen en kortingen en kies voor een goede provider.

Telfort biedt haar excuses aan, belt eens een keer naar mij i.p.v. andersom en komt mij tegemoet in de kosten die ik heb moeten maken door mobiel te moeten bellen i.p.v. met vast bellen van TELFORT.

Telfort
    Geachte mevrouw Meijer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marianne
    Telfort heeft vandaag contact opgenomen en het probleem eindelijk opgelost. De compensatie voor de extra belkosten neemt Telfort voor haar rekening. Alles werkt weer naar behoren!!! In een tijdsbestek van nog geen 3 dagen mag je dit een zeer snelle reactie/aktie noemen. Fijn dat het probleem is opgelost.

Marianne

Ook een klacht indienen over Telfort?