Opgelost door Telfort: De wachttijd voor een monteur is veel te lang.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 340448
Gebruiker
Maarten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 1 week (18 dec) heb ik na een kortdurende stroomstoring in de gemeente geen internet, wifi en tv ontvangst meer. Het bedrijf waar Telfort mee samen werkt (Gideon?) belde afgelopen week steeds niet terug, terwijl ze dat steeds beloofden. Uiteindelijk kan nu pas op 3 januari een monteur komen. Treurig dat dit zo lang duurt en dat je ruim 2 weken zonder computer en tv zit, en dat met de feestdagen.

De oplossing

Z.s.m. een monteur sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Berlo,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Berlo,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maarten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Financiële tegemoetkoming
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen