Opgelost door Telfort: Defect mobieltoestel met nummer 06-20342518

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 32380
Gebruiker
Defect mobiel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na aansluiten toestel doen de letters y, h, b en cijfer 6 het niet te doen bij horizontaal gebruik.
Telfort verschillende keren gebeld op toestel 0900-9596.
Eén maal: monteur komt niet opdagen.
Tweede maal: monteur kon het probleem niet oplossen.
Brief gestuurd op 22-07-2013 naar klachtencommissie. Op 26-07-2013 reactie ontvangen met de mededeling binnen tien dagen bericht. Tot nu toe geen enkele reactie.

De oplossing

Nieuw toestel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Davidsz,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Defect mobiel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen