Opgelost door Telfort: Defecte telefoon om een onverklaarbare reden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 321610
Gebruiker
KarinaB
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb 3 maanden gelden nieuwe telefoon bij telfort gekocht dmv contract verlenging.
Na 3 maanden was mijn telfoon raar gaan doen. Wanneer telefoon aan de lader is dan werkt hij perfect en wanneer ik die vna de lader haal werkt hij niet meer.

Ik heb telefoon voor reparatie opgestuurd naar Teleplan via de winkel.

Later heeft Teleplan mij bericht dat de reparatie kosten te hoog zijn dan de waarde van de toestel. Ik kon naar de winkel en de winkel gaat verder kijken naar een oplossing. Gisteren zijn wij naar de winkel terug gegaan en toe kreeg ik te horen dat voor de vocht mijn telefoon niet gemaakt kan worden.

Ik heb second opinion van andere reparateur in Helmond opgevraagd. Wanneer telefoon vocht schade heeft dan zal hij niet meer zou werken.

filiaal manager zou mij terug bellen en die heeft zijn medewerker mij terug laten bellen. Vervolgens heb ik agressieve gesprek en meneer wil niks doen en laat je niet eens praten en als je zegt dat dit niet kan dan krijg ik letterlijk te horen dat ik pech heb.

dit kan niet waar zijn. Ik wil een oplossing. Ik ben zuinig op mijn telefoon en heb van mijn vrienden gehoord dat het vaak bij Telfort altijd telefoons kapot gaan en dat er valse reden wordt gegeven en klanten kunnen het schudden.


Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn telefoon wordt ingenomen en ik wil goedwerkende telefoon. daar betaal ik voor en dat mag ik verwachten. Mijn telefoon ligt thuis en op het werk op tafel en kan geen vocht schade zijn..
Geboden oplossing
Ik krijg een nieuwe telefoon. Mevrouw die mij heeft gehoord heeft ook geholpen door te luisteren en met gepaste oplossing te komen. ze was erg behulpzaam en heeft klacht goed opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Bator-Grasman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Bator-Grasman,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen