Klacht Telfort: definitieve afsluiting

Nicolaswulffele

Eerlijk gezegd ben ik ten einde raad met T. Het lijkt wel de Grieken. Ik probeer al een lange tijd een oplossing met T. te komen. Van alles geprobeerd. Krijg standaard-antwoorden. Geen oplossing. Vanochtend, ja het mag een klein wonder heten, kreeg ik een smsje met het bericht van LAATSTE FACTUUR. Ik dacht dat ik nog in gesprek was.
Het is de zoveelste onbeschofte wijze van hoe je een klant benaderd. ER GAAT OOK NIETS GOED BIJ T.

In gesprek komen en een beschaafde oplossing vinden.

Telfort
    Geachte heer Wulffele,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Nicolaswulffele
    Er is nog geen enkele reactie gekomen van T. Zijn we inmiddels gewend.
    Telfort
    Geachte heer Wulffele, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar van telfort diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Er is u nu een e-mailbericht gestuurd met een overzicht van de openstaande facturen en een toelichting met betrekking tot de betalingsproblemen.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Nicolaswulffele
    Vorige week woensdag ben ik telefonisch brenaderd door T.
    Op een door mij aangegeven tijdstip waar ik het meest waarschijnlijk bereikbaar ben zou ik binnen twee dagen worden teruggebeld. Bij mijn weten is dit niet gebeurd.
    Telfort
    Geachte heer Wulffele, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?