Klacht Telfort: Doorzetten/dreigen met deurwaarder + negeren tijdige opzegging, ondanks 2e (herinnerings-) opzegging

Henk Veltman

Doorzetten incasso/dreigen met deurwaarder+ negeren tijdige opzegging, ondanks 2e (herinnerings-) opzegging.
naam contracthouder H. Veltman
geboortedatum contracthouder 15-08-1946
klantnummer telfort 1001862764
einddatum contract vlgs. uw opgave 04-05-2019

Stoppen met ten onrechte incasseren maandtermijnen na einddatum contract.
Tijdige opzegging erkennen en afwikkelen beëindiging.
Nieuweprovider is reeds sinds 03-05-2019 actief en leveringen door Telfort vinden dinds 04-05-2019 niet plaats.

Telfort
    Bedankt voor uw bericht.

Ik geloof dat u hierover eerder een klacht heeft ingediend. Ik gaf toen aan dat ik u hierbij helaas niet verder kon helpen, omdat het een opzegging van uw abonnement betrof. Ik wilde u echter ook niet van het kastje naar de muur sturen, dus vroeg ik u om een aantal gegevens, zodat ik de klacht door kon zetten naar de juiste afdeling. Zou u mij deze gegevens alsnog per privébericht toe willen sturen?

- de geboortedatum van de contracthouder
    - uw telefoonnummer
    - uw e-mailadres
    - het dagdeel waarop u het beste te bereiken bent

Kunt u tevens bewijs aanleveren van een opzegbevestiging? Dan hebben mijn collega's gelijk alle informatie die zij nodig hebben om u verder te kunnen helpen. U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt. Ik wacht uw reactie af.

Telfort Webcare

Ook een klacht indienen over Telfort?