Klacht Telfort: Doorzetten/dreigen met deurwaarder + negeren tijdige opzegging, ondanks 2e (herinnerings-) opzegging

Klachtnummer
# 380250
Gebruiker
Henk Veltman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Doorzetten incasso/dreigen met deurwaarder+ negeren tijdige opzegging, ondanks 2e (herinnerings-) opzegging.
naam contracthouder H. Veltman
geboortedatum contracthouder 15-08-1946
klantnummer telfort 1001862764
einddatum contract vlgs. uw opgave 04-05-2019

De oplossing

Stoppen met ten onrechte incasseren maandtermijnen na einddatum contract.
Tijdige opzegging erkennen en afwikkelen beëindiging.
Nieuweprovider is reeds sinds 03-05-2019 actief en leveringen door Telfort vinden dinds 04-05-2019 niet plaats.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.

    Ik geloof dat u hierover eerder een klacht heeft ingediend. Ik gaf toen aan dat ik u hierbij helaas niet verder kon helpen, omdat het een opzegging van uw abonnement betrof. Ik wilde u echter ook niet van het kastje naar de muur sturen, dus vroeg ik u om een aantal gegevens, zodat ik de klacht door kon zetten naar de juiste afdeling. Zou u mij deze gegevens alsnog per privébericht toe willen sturen?

    - de geboortedatum van de contracthouder
    - uw telefoonnummer
    - uw e-mailadres
    - het dagdeel waarop u het beste te bereiken bent

    Kunt u tevens bewijs aanleveren van een opzegbevestiging? Dan hebben mijn collega's gelijk alle informatie die zij nodig hebben om u verder te kunnen helpen. U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt. Ik wacht uw reactie af.

    Met vriendelijke groet,
    Telfort Webcare

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen