Klacht Telfort: Dove vrouw word flink benadeeld door telfort

Don

Dove Vrouw verhuisd en schrijft telfort een verhuisbericht
Telfort reageert daar niet op en blijft post voor dove vrouw sturen op oude adres....
dove vrouw haalt post op en is verbaas want ze had een verhuisbericht gestuurd
Dove vrouw krijgt rekening van telfort 1 jaar later op haar nieuwe adres
dove vrouw betaald netjes haar rekening maar krijgt vervolgens geld terug gestort tot 3 x toe. dove vrouw laat vriend bellen en die krijgt te horen dat vrouw telefonisch contact op moet nemen want schriftelijk werkt niet goed zegt telfort..vriend van vrouw verteld dat voruw niet kan bellen want ze is doof .... vriend word geïrriteerd van telfort niet onwilligheid van telfort om de dove vrouw tegemoet te komen met een gesprek op kantoor..telfort beëindigd het telefoon gesprek laat weder om zich 1 jaar te melden via een gerechtsdeurwaarder. Telfort zegt van niets te weten

1 dove vrouw moet kans krijgen om haar rekening te betalen want daar heeft ze geen kans voor gehad.. zonder deurwaarder en of hoge rente.
2 telfort moet openbaar zijn excuses aanbieden aan dove vrouw zonder haar te dwingen over dit incident te zwijgen
3 telfort moet een optie die wel werkt op haar website bouwen waar dove klanten contact kunnen opnemen via een life chat met een daar voor opgeleide afdeling. zo dat dove mensen direct contact kunnen maken... wat nu dus niet het geval is.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Bellini,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?