Opgelost door Telfort: Drie keer in totaal 125 minuten aan de telefoon gehang zonder dat er ‘n oplossing is gevonden.

Jacob

Vanmiddag om 14.25 telefoonnummer 0900 9596 gebeld. Na 35 minuten medewerkster aan de lijn. Klacht uitgelegd en ze zou binnen 45 minuten mij terug bellen. Helaas heeft ze dat niet gedaan.
Vanmiddag om 17.25 weer 09009596 gebeld en na 50 minuten nog niemand aan de lijn gehad. Heb daarom maar opgehangen.
Vanavond nogmaals om 20.25 uur 0900 9596 gebeld. 40 Minuten naar het welbekende bandje geluisterd maar heel vervelend weer niemand aan de lijn gekregen die mij te woord wilde staan. Om 21.10uur heb ik maar weer opgehangen.

Krijg geen contact dus het probleem wordt zo nooit opgelost.

Telfort
    Geachte heer Visscher,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Jacob
    Waarschijnlijk wordt morgen (na 3 dgn) het probleem opgelost.
    Telfort
    Geachte heer Visscher,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Jacob
Breuk in de glasvezel kabel is naar tevredenheid opgelost. Compensatie gekregen voor de telefoonkosten en voor de dagen dat ik geen internet heb gehad. Netjes geregeld dus.

Ook een klacht indienen over Telfort?