Opgelost door Telfort: Drie keer in totaal 125 minuten aan de telefoon gehang zonder dat er ‘n oplossing is gevonden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 477744
Gebruiker
Jacob
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanmiddag om 14.25 telefoonnummer 0900 9596 gebeld. Na 35 minuten medewerkster aan de lijn. Klacht uitgelegd en ze zou binnen 45 minuten mij terug bellen. Helaas heeft ze dat niet gedaan.
Vanmiddag om 17.25 weer 09009596 gebeld en na 50 minuten nog niemand aan de lijn gehad. Heb daarom maar opgehangen.
Vanavond nogmaals om 20.25 uur 0900 9596 gebeld. 40 Minuten naar het welbekende bandje geluisterd maar heel vervelend weer niemand aan de lijn gekregen die mij te woord wilde staan. Om 21.10uur heb ik maar weer opgehangen.

De oplossing

Krijg geen contact dus het probleem wordt zo nooit opgelost.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Visscher,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Jacob
    Datum
    Waarschijnlijk wordt morgen (na 3 dgn) het probleem opgelost.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Visscher,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Breuk in de glasvezel kabel is naar tevredenheid opgelost. Compensatie gekregen voor de telefoonkosten en voor de dagen dat ik geen internet heb gehad. Netjes geregeld dus.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen