Klacht Telfort: dual sim alleen voor zakelijke klanten?????

Klachtnummer
# 145326
Gebruiker
Wout
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben bijna 2 jaar klant bij telfort naar volle tevredenheid.
Sinds een pawr maanden een auto met geïntegreerde telefoon aangeschaft. Bij telfort dual sim kaart aangevraagd en blijkt dat alleen zakelijke klanten dual sim kunnen aanvragen. Nu zal ik dus moeten overstappem omdat telfort geen dual sim levert aan particuliere klanten.... Het kan toch niet waar zijn dat telfort op deze manier zijn klanten wegjaagt?

De oplossing

Dual sim!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bus,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bus,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.


    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen